GLOCK05 Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Ønsker å flytte "Documents and settings" fra C- til f. eks D-partisjon. Fins det noen måte å gjøre dette på? Dersom man prøver å flytte denne mappen får man beskjed om at det ikke går. Noen gode enkle forslag ang. flytting ? På forhånd takk for !
Christian. Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Høyreklikk på "Mine dokumenter" velg egenskaper, i arkfaen hvor det står "Mål" endrer du bare fra C:\... til det du ønsker å ha den. Trykker bruk så spør den om du vill opprette den på nye plassen og om du vill kopiere filene over.
GLOCK05 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Høyreklikk på "Mine dokumenter" velg egenskaper, i arkfaen hvor det står "Mål" endrer du bare fra C:\... til det du ønsker å ha den. Trykker bruk så spør den om du vill opprette den på nye plassen og om du vill kopiere filene over. 7607364[/snapback] Hvor gjør jeg dette? Det funker ikke i "Min Datamaskin". Under "Start" får jeg bare tilgang til dokumenter, ikke "settings".
Matias Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Han spurte om å flytte "Documents and settings", ikke "My documents". Regner med at du finner svar i denne tråden.
Maxila Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 mulig du kan prøve noe av dette: http://support.microsoft.com/kb/236621
GLOCK05 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 Han spurte om å flytte "Documents and settings", ikke "My documents". Regner med at du finner svar i denne tråden. 7607584[/snapback] Takk for link, ble litt mye å lese gjennom nå da jeg er på farten.
GLOCK05 Skrevet 30. desember 2006 Forfatter Skrevet 30. desember 2006 mulig du kan prøve noe av dette:http://support.microsoft.com/kb/236621 7607623[/snapback] Dette ser i første omgang ut som det kan hjelpe. Takk for svar og Godt Nytt År til deg og dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå