Gå til innhold

Årets OT-Baren tråd 2006

Dotten

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hva har skjedd med Alastor? - En dårlig påskekrim?

Denne MÅ IKKE uteglemmes!

En utrolig bra tråd... Årets..

EDIT: begrunnelse: En tråd der krimforfatteren bruker humor og tar mange av forumbrukerne på kornet, og utrolig bra tidsfordriv for de som ikke var på fjellet i påsken.

7600972[/snapback]

Ja, jeg slenger meg på den her. Krim nr. 2 er og fantastisk, men siden denne er fulstendig så blir det denne jeg nominerer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vennligst legg til link i de trådene dere nominerer. Denne moderatoren er en slapp jævel som ikke tar seg tiden til å lete dem frem.

*legge meg ned på sofaen for å gjøre ingenting*

Skrevet

Nei man kan ikke nominere sine egne tråder, klok av skade fra forrige gang. Skal editere det inn i første innlegget. Men sikkert noen andre som nominerer den plagen av en tråd uansett etterhvert :wee:

Skrevet

Den plaget meg. Stjal uvurderlig tid fra mitt liv som jeg aldri får tilbake. Men det var nå kjekt å maile med språkeksperten Vinje :)

Skrevet (endret)
Den plaget meg. Stjal uvurderlig tid fra mitt liv som jeg aldri får tilbake. Men det var nå kjekt å maile med språkeksperten Vinje :)

7638427[/snapback]

:!: Brevet fra Vinje var årets!

Nå kan jo heller ikke jeg nominere tråden, men den var lenge en viktig del av mitt liv, til argumentene bare begynte å gjenta seg hele tiden.

EDIT; det er jo forsmedelig at Hvitost skulle ha ledelsen også... Men duverden, 2000 individer har tatt standpunkt i saken, det er sinnsykt bra oppslutning, må da være forumrekord?

Endret av smeboe
Skrevet

7638427[/snapback]

:!: Brevet fra Vinje var årets!

Nå kan jo heller ikke jeg nominere tråden, men den var lenge en viktig del av mitt liv, til argumentene bare begynte å gjenta seg hele tiden.

EDIT; det er jo forsmedelig at Hvitost skulle ha ledelsen også... Men duverden, 2000 individer har tatt standpunkt i saken, det er sinnsykt bra oppslutning, må da være forumrekord?

7645847[/snapback]

:!:

Hvorfor kan du ikke stemme?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...