Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[løst]Skjelver uten grunn? HJELP!


tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har ikke vært stressa på lenge. har sottet forran datan i en uke nå. har sovet normalt. lagdt meg hver dag klokka 11. har ikke drukket brus eller  noe slikt siden onsdag i forrige uke. coffein drikker jeg heller ikke.

7596044[/snapback]

 

Det å sitte fremfor en PC`e i lang tid er jo "noe" stressende.

 

Men du skriver at du ikke har vært stresset på lenge, men utslagene kan komme senere, veldig mye senere.

 

Du har ikke fått i deg noe ukjent stoff av noen "venner" eller lignende ?

 

Du kan jo ha fått ett snev av angst, eller noe ?

 

Sjekk ut på Doktor.no eller tilsvarende sider. Det finnes mye å hente der, men ikke la deg skremme.

 

Lykke til, og God Bedring :thumbup:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar
Lavt blodsukker? Men det skal jo ikke vare så lenge, som regel spiser man jo når man får lavt blodsukker. Ikke greit å si hva det kan være.

7600200[/snapback]

Da hadde han jo svimt av etter en stund...

Spør legen du...

7615575[/snapback]

det er langt dit ja..

Lenke til kommentar

Bedre å bruke litt tid på å få ting ut av verden, enn å gå rundt leeeeenge og bekymre seg.

 

Uansett, jeg tipper musklene dine har blitt annspent av å sitte så mye med finmotorikk som tastatur og mus er. Da er reaksjonen at de skjelver.

 

Ta deg en pc-pause en dag eller to, gjør andre bevegelser med henda og slapp av.

 

Om du ikke klarer det - så bør du _ihvertfall_ vurdere pcbruken/avhengighetsgraden din :).

Lenke til kommentar

Ingen grunn til å angripe en brukers person, holder med å spørre "hvordan" om man lurte på hvordan man kutter seg i øyet.

 

Et innlegg er slettet.

 

Går fint ann å kutte seg på øyet - fiskekrok feks, flyvende objekter, linsebruk o.l. - jeg har selv klart å kutte meg på hornhinnen pga stein inne på linsa mi :).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...