Gå til innhold

Autofire program til PC?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en slik trang til et program som kan fungere slik som autofire funksjonen som enkelte konsoll kontroller har..

Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre eller et program som kan hjelpe meg med dette? begynner å få ondt i fingern :p

Endret av SiRious
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Han mener 'autofire'-knapp.

7590944[/snapback]

kom bare ikke på navnet i farta.. :p

men, ja en autofire knapp, jeg har en flere slikke kontrollere til Xbox'en og PS2'en min, men jeg trenger noe lignende til tastaturetpå maskin min :)

for dem som lurer, jeg spiller Final Fantasy 8 og trenger autofire til Boost på GF's..

Skrevet

Har selv sett en slik turbo-knapp på gamle pc`er, når man trykket på den ble visstnok cpu-hastigheten økt littegrann.

Håper jeg ikke er helt på jordet her nå, men mener å huske at det var det det var.

:hmm:

Skrevet (endret)
Har selv sett en slik turbo-knapp på gamle pc`er, når man trykket på den ble visstnok cpu-hastigheten økt littegrann.

Håper jeg ikke er helt på jordet her nå, men mener å huske at det var det det var.

:hmm:

7591318[/snapback]

Det tror jeg ikke stemmer. Jeg hadde en "turbo" pc selv og den halverte hastigheten ved å trykke på knappen (deaktivere). Det var en 486 66 MHz og den ble 33 MHz.

Edit: Var slik på en Pentium 133 vi hadde og.

Endret av PantZman

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...