SiRious Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Jeg har en slik trang til et program som kan fungere slik som autofire funksjonen som enkelte konsoll kontroller har.. Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre eller et program som kan hjelpe meg med dette? begynner å få ondt i fingern Endret 28. desember 2006 av SiRious
Mevon Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Er det bare jeg som ikke helt skjønte hva du mente med det?
loathsome Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Hva i alle dager er en turboknapp? Forklar litt bedre, vennligst ..
SiRious Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 Han mener 'autofire'-knapp. 7590944[/snapback] kom bare ikke på navnet i farta.. men, ja en autofire knapp, jeg har en flere slikke kontrollere til Xbox'en og PS2'en min, men jeg trenger noe lignende til tastaturetpå maskin min for dem som lurer, jeg spiller Final Fantasy 8 og trenger autofire til Boost på GF's..
RRhoads Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Her har du en som kanskje funker.. Eneste jeg fant i farta:)
SiRious Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 fant den selv, men visste seg den ikke funka.. skal se om det er noe jeg har gjort feil
Mompen Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Har selv sett en slik turbo-knapp på gamle pc`er, når man trykket på den ble visstnok cpu-hastigheten økt littegrann. Håper jeg ikke er helt på jordet her nå, men mener å huske at det var det det var.
SiRious Skrevet 28. desember 2006 Forfatter Skrevet 28. desember 2006 jeg skjønner hva du mener, har sett en slik selv, og vet hva du snakker om, men er ikke det.. skal endre topic..
PantZman Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 (endret) Har selv sett en slik turbo-knapp på gamle pc`er, når man trykket på den ble visstnok cpu-hastigheten økt littegrann. Håper jeg ikke er helt på jordet her nå, men mener å huske at det var det det var. 7591318[/snapback] Det tror jeg ikke stemmer. Jeg hadde en "turbo" pc selv og den halverte hastigheten ved å trykke på knappen (deaktivere). Det var en 486 66 MHz og den ble 33 MHz. Edit: Var slik på en Pentium 133 vi hadde og. Endret 28. desember 2006 av PantZman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå