Gå til innhold

Skal du på festival i 2007?


sid_

Anbefalte innlegg

Er det noen som har tenkt seg på festival i sommer? Hvorfor? Er bandene satt opp?

 

har selv tenkt meg på augustibuller i Sverige i sommer. De fleste bandene er booket, bl.a casualties, toy dolls, varnagel osv!

Skal også på Stavanger Punkrock festival i april. Da kommer US bombs, backstreet girls, siste dagers hælvete, ordrenekt, haggis, bitches and bastards og mange fler!!

 

Kunne gjerne tenkt meg på noen flere, kanskje tidligere på sommeren. Er roskilde og quart'en sin bandliste satt opp?

 

 

 

 

 

(Jeg beklager hvis det fins en slik tråd allerede)

Endret av sid_
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som har tenkt seg på festival i sommer? Hvorfor? Er bandene satt opp?

 

har selv tenkt meg på augustibuller i Sverige i sommer. De fleste bandene er booket, bl.a casualties, toy dolls, varnagel osv!

Skal også på Stavanger Punkrock festival i april. Da kommer US bombs, backstreet girls, siste dagers hælvete, ordrenekt, haggis, bitches and bastards og mange fler!!

 

Kunne gjerne tenkt meg på noen flere, kanskje tidligere på sommeren. Er roskilde og quart'en sin bandliste satt opp?

 

 

 

 

 

(Jeg beklager hvis det fins en slik tråd allerede)

7580180[/snapback]

 

Bitches and bastards er egentlig ganske kjip oi-punk, menmen. Kan hende jeg tar meg turen ned til Stavanger.... er drittlei av en punk konsert for hver tiende metal konsert jeg ser.

Lenke til kommentar

Har ikke så mye tid til å dra på festivaler iår, men neste år i 2007 så skal jeg vel :green:

Skal på Malakoff Rockfestival på Nordfjordeid 3-4august. er elektrisk ansvarlig der så...

 

Malakoff Rockfestival er en festival som har bygd seg opp år etter år, ifjor var det 3000 mennesker der og vi satser på at det blir større iår. Den ble i 2004 og 2005 kåra til årets festival foran quart og øya festivalen.

Anbefaler alle å ta seg en tur det er absolutt en opplevelse som topper foran alle de "rølpefestivalene" der folk snubler og spyr på hverandre og ødelegger for musikk opplevelsen...

 

Malakoff Rockfestival's Hjemmeside Informasjonen for neste år er ikke oppdatert, blir oppdatert fortløpende om det blir noen endringer eller nyheter...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...