Gå til innhold

Skal du på festival i 2007?


sid_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har tenkt seg på festival i sommer? Hvorfor? Er bandene satt opp?

 

har selv tenkt meg på augustibuller i Sverige i sommer. De fleste bandene er booket, bl.a casualties, toy dolls, varnagel osv!

Skal også på Stavanger Punkrock festival i april. Da kommer US bombs, backstreet girls, siste dagers hælvete, ordrenekt, haggis, bitches and bastards og mange fler!!

 

Kunne gjerne tenkt meg på noen flere, kanskje tidligere på sommeren. Er roskilde og quart'en sin bandliste satt opp?

 

 

 

 

 

(Jeg beklager hvis det fins en slik tråd allerede)

7580180[/snapback]

 

 

 

 

 

 

hei hei... er det noen her som vet hvilken som skal spille på årets roskildefestivalen? :love:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB
Skal forhåpentligvis på quarten for å se The Who

7693899[/snapback]

 

Dette er vel foreløpig bare rykter. Det ryktes vel også at Ozzy Osbourne og Riders On The Storm kommer til Quartfestivalen.

Lenke til kommentar
Hvordan ligger det an med billetter? Når blir de vanligvis utsolgt?

 

Alle tredagerspassene er snart borte, pleier å være utsolgt kort tid etter Kick-Off'en, som i år er den 3. februar. Skal selv en tur på Inferno, har etterhvert blitt en tradisjon å bruke påska der, og programmet i år ser så langt fantastisk ut.

 

Det eneste problemet med Inferno er egentlig at festivalen har vokst seg for stor for Rockefeller/John Dee, lykke til med å komme litt for sent om det er et band man har lyst til å se på John Dee...er man heldig så er det kanskje plass i gangen ute ved toalettene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...