Gå til innhold

Kjøp av maskin 20.000 kr - 23.000 kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke de som sutrer over at raptor er bortkastede penger. Jeg ELSKER raptordisken min. Har prøvd alle raptordiskene, og det er ikke tvil i min sjel. Når du først begynner å belaste disken litt (har installert en god del, og kjører mange operasjoner samtidig), så gir raptoren det lille ekstra. Spill loader en god del raskere med raptordisken enn uten. Mitt tips er: kjøp med raptor. Du trenger ikke den med vindu, men den "vanlige" 150GB versjonen.

Lenke til kommentar
Club3d er veldig kjent ja ;)

Godt merke. Ikke no dritt.

7615296[/snapback]

Og jeg vil få akkurat samme ytelse som på det club 3D kortet som på Asus-kortet? Hvis det er tilfelle redigerer jeg handlekurven med engang.

 

____________

 

EVGA 680i > Asus P5N32-E SLI

 

Jeg bytta fra førstnevnte til sistnevnte. Er det noen forskjell på ytelse?

 

EDIT: GODT NYTTÅR!! :!:

 

EDIT2: Burde jeg slenge på denne skjermen? En annen skjerm noen kan anbefale?

Endret av nils2911
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Club3d er veldig kjent ja ;)

Godt merke. Ikke no dritt.

7615296[/snapback]

Og jeg vil få akkurat samme ytelse som på det club 3D kortet som på Asus-kortet? Hvis det er tilfelle redigerer jeg handlekurven med engang.

 

____________

 

EVGA 680i > Asus P5N32-E SLI

 

Jeg bytta fra førstnevnte til sistnevnte. Er det noen forskjell på ytelse?

 

EDIT: GODT NYTTÅR!! :!:

 

EDIT2: Burde jeg slenge på denne skjermen? En annen skjerm noen kan anbefale?

7615398[/snapback]

 

forskjellen på de to skjermkortene er i bunn og grunn bare klistremerket på kjøleren. Noe annet enn det er det ikke...

Slik det pleier og være med splitter nye skjermkort, de har vært så kort tid på markedet at man ikke har rukket og eventuelt komme med egne "spesialutgaver" av kortene, og i hastverkem man har i å få de ut på markedet gjør man det letteste: bruker referanse pcb design og kjøler fra nvidia og slenger på et eget klistremerke...

(du får selfølgelig masse BS på kjøpet om at deres kort er SÅ mye bedre enn de andre kortene, noe de ikke er...)

 

Det er også grunnen til at på mange skjermkort så er kjøleren og slikt likt, men klistermerket er forskjellig...

 

EDIT: Angående hovedkortet er jeg ikke sikker men jeg tviler på at ytelsesforskjellen er så særlig stor, de er tross alt basert på de samme chipsetet. Jeg ville gjort samme bytte som deg, bare så det er sagt...

 

Og angående skjermen så har jeg følgende meninger: Det er en god skjerm til spill, men muligens ikke den beste til fargegjengivelse. Et fenomen med såkalte "gaming" skjermer er at de er veldig raske, men at fargegjengivelsen er ofte er dårlig.

Og er ikke 19" litt lite? med et sånt budsjett ville jeg sett på en 20" da får du langt høyere oppløsning.

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Oppsettet til scotty så veldig bra ut!

 

Du kan få nettbutikkene til å montere pcn selv om du bestiller i deler. Mener at Netshop er billigst på det faktisk...

 

Mener selv en E6600 kanskje er et bedre kjøp i forhold til pris, men har man cash så har man cash ;)

7580936[/snapback]

 

Hvis jeg går for oppsettet til Scotty (likte det bra også!) , hvem skal da bygge? Skjønte ikke helt hvordan en nettbutikk kan bygge maskiner av deler de ikke har på lager!

7580971[/snapback]

 

 

du kan jo bygge selv da? det er ikke så vanskelig som folk skal ha det til :)

delene passer som offtest bare ne plass og er det noe du lurer på så står det mye på innternett og i manualer som følger med :) en gang må jo vere den første :cool:

Lenke til kommentar
Oppsettet til scotty så veldig bra ut!

 

Du kan få nettbutikkene til å montere pcn selv om du bestiller i deler. Mener at Netshop er billigst på det faktisk...

 

Mener selv en E6600 kanskje er et bedre kjøp i forhold til pris, men har man cash så har man cash ;)

7580936[/snapback]

 

Hvis jeg går for oppsettet til Scotty (likte det bra også!) , hvem skal da bygge? Skjønte ikke helt hvordan en nettbutikk kan bygge maskiner av deler de ikke har på lager!

7580971[/snapback]

 

 

du kan jo bygge selv da? det er ikke så vanskelig som folk skal ha det til :)

delene passer som offtest bare ne plass og er det noe du lurer på så står det mye på innternett og i manualer som følger med :) en gang må jo vere den første :cool:

7622034[/snapback]

 

jepp! skal bygge. Skal være JÆVLI forsiktig, så går det nok bra.

 

EDIT: Nå har jeg fikset handlekurven, og jeg tror denne maskinen er klar til innkjøp. La forresten til denne skjermen. Høy oppløsning og mange fornøyde kunder!

 

Mens jeg venter kan jeg kose meg med videoene til denne brukeren på Youtube.

Endret av nils2911
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...