Gå til innhold

Fremgangsmåte for å kjøpe Wii poeng


Thor.

Anbefalte innlegg

Heisann. Fikk Wii på julaften etter en flott kveld med slekt og familie. Nå ønsker jeg å legge inn Mario 64. Jeg har Classic controller og hovedkontrollen og mangler da bare noen Wii-poeng. Jeg har spurt foreldra mine om å få bruke kortet dems og det får jeg. Så nå trenger jeg bare fremgangsmåten. Jeg får kjøpe 1000 poeng som da blir 81 kroner.

 

Hvordan fungerer dette når kortet som skal brukes er et 14 dager gammelt visa kort. Hva skjer etter at jeg har skrevet inn kortnr, dato den utgår og kontrollkode? Må pengene overføres da eller skjer det automatisk?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe, er vel en del av faren med plastkort ja, at det er så enkelt å (mis)bruke. Bare pass deg så du ikke blir bitt av impulskjøpbasillen. Lett å bli revet med når man ikke ser at pengene forsvinner ;)

7576848[/snapback]

Det er litt vanskelig og kjøpe spill som ikke interesserer og da :p

 

Men jeg er og kommer til og være forsiktig med pengebruk. Rart men jeg spaere alltid pengene til noe jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Merkelig hvor mye en tjener på å kjøpe wii points direkte med bankort. 2000 wii points kostet 249 kr på spaceworld, kontra 160 kr direkte på shop channel.

7578095[/snapback]

 

Yep. Når du kjøper elektronisk betaler du ikke norske avgifter. Synes det er knall at de ikke har laget et norsk prissystem på VC. Legend of Zelda til 40 kr? ja takk!

Lenke til kommentar
Straks jeg får trådløst nett til min Wii skal jeg begynne å handle de gamle Zelda spillene. :)  Når du laster ned spill fra vc, får du en bruker da? For hvis du sletter et spill ettersom du trenger plass til et annet, mister du da spillet eller kan du siden laste det ned?

7578152[/snapback]

Du har 512 mb til rådighet pluss evt sd kort på opptil 2 gb. Du får ingen bruker. Det er selve Wiien det.

Endret av Thor.
Lenke til kommentar
Straks jeg får trådløst nett til min Wii skal jeg begynne å handle de gamle Zelda spillene. :)  Når du laster ned spill fra vc, får du en bruker da? For hvis du sletter et spill ettersom du trenger plass til et annet, mister du da spillet eller kan du siden laste det ned?

7578152[/snapback]

Du har 512 mb til rådighet pluss evt sd kort på opptil 2 gb. Du får ingen bruker. Det er selve Wiien det.

7578274[/snapback]

Hvis jeg sletter et spill som jeg har lastet ned med vc, må jeg da kjøpe det på nytt hvis jeg skal spille det igjen?

Lenke til kommentar
Straks jeg får trådløst nett til min Wii skal jeg begynne å handle de gamle Zelda spillene. :)  Når du laster ned spill fra vc, får du en bruker da? For hvis du sletter et spill ettersom du trenger plass til et annet, mister du da spillet eller kan du siden laste det ned?

7578152[/snapback]

Du har 512 mb til rådighet pluss evt sd kort på opptil 2 gb. Du får ingen bruker. Det er selve Wiien det.

7578274[/snapback]

Hvis jeg sletter et spill som jeg har lastet ned med vc, må jeg da kjøpe det på nytt hvis jeg skal spille det igjen?

7578466[/snapback]

 

Nei, dersom du har lastet ned et spill, og så slettet det, blir det gratis å laste det ned på nytt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...