Gå til innhold

innebygd mus @ bærbar


rengo

Anbefalte innlegg

heisann, har litt problem med den nye bærbare pcn min.

Jeg sitter og spiller cs, så kommer jeg alltid nær den innebygde musa som er i pcn.

Lurer på om noen vet hvordan jeg kan få skrudd av den musa? : )

Har en amilio pc fra Fujitsu Siemens pc.

 

Selv om jeg her helt ny her håper jeg på noen svar : )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132
heisann, har litt problem med den nye bærbare pcn min.

Jeg sitter og spiller cs, så kommer jeg alltid nær den innebygde musa som er i pcn.

Lurer på om noen vet hvordan jeg kan få skrudd av den musa? : )

Har en amilio pc fra Fujitsu Siemens pc.

 

Selv om jeg her helt ny her håper jeg på noen svar : )

7574558[/snapback]

 

i min fujitsu siemens så kan man skru den av i bios, har du sjekka der?

 

EDIT: velkommen til forumet! :)

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
føler at det blir så mye stress :p

finnes det andre måter?

7574582[/snapback]

 

jeg ville tatt en tur inn i bios som sagt og sjekket der, er vanskelig og gå seg vill i de biosene uansett er ikke så mye som kan endres på ;)

Hvilken modell av amilo er det du har? jeg har A1630.

Lenke til kommentar
 

Hvilken modell av amilo er det du har? jeg har A1630.

 

hvordan finner jeg ut det? fikk pcn i går.

Tør ikke spørre fattern om så mye om den .. :p føler meg innpåsliten når jeg har fått den i gave ^_^

 

EDIT:

fant ut at jeg har en Pi 1505

Endret av healy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
 

Hvilken modell av amilo er det du har? jeg har A1630.

 

hvordan finner jeg ut det? fikk pcn i går.

Tør ikke spørre fattern om så mye om den .. :p føler meg innpåsliten når jeg har fått den i gave ^_^

7574605[/snapback]

 

det skal da stå under maskinen? det gjør det på min, og hvis du enda har eska så står det nok på den... :)

Lenke til kommentar

Foreldrene mine har en sånn, iallfall en som ligner, den har en knapp rett over touchpaden, på min amilo er touchpaden et mareritt! Har slettet mye tekst ved at eg kommer borti så vidt! Verst når eg spiller "skumle" spill og sniker meg rundt og plutselig fyrer eg av en salve...

 

Skulle gjerne visst hvordan den ble deaktivert og aktivert på en lettvint måte... kan jo ikke ta en tur innom biosen hver gang man skal spille og skrive og ikke vil bruke mus eller vice versa....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

jeg har min på akkurat nå, men jeg vurderer sterkt og skru den av, spesielt nå som jeg såvidt har begynt og spille litt CS etter et halvt år pause... utrolig kjipt og fyre av skudd når du prøver og snike deg frem... :hrm:

 

men til trådstarter: hvis du ikke finner noen måte og deaktivere den på, verken i bios eller noe avskruing på noen annen måte og du er desperat så kan det jo funke og teipe noe oppå touchpaden (ikke papir, den registrer gjennom det ;) ) men hvis du er så desperat og du ikke vil teipe noe oppå så er det nok desverre bare en mulighet: skru opp laptopen og trekke ut kabelen, men regner med at det ikke er den ønskede måten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
takk for svar alle sammen ; >

får ikke avinstalert i bios, den bare instalere seg seg automatisk ;p

Får vel se og teipe noe på den, noen forslag?

7577682[/snapback]

 

det beste hadde vært en metallplate som var kuttet til og passe perfekt, men ellers så vil jo alt som er hardt funke... ville dog holdt meg unna hard plast med mindre den er veldig hard, har en sterk mistanke at den kan registrere gjennom plasten...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Kan vel bare finne den i device manager og deaktivere den?

 

Høreklikk min datamaskin, egenskaper, hardware, enhetsbehandling, finn musen(touthpad, sett til ikke bruk denne enheten.

 

Ikke spesielt vanskelig.

 

Og for guds skyld, ikke teip noe oppå den...

7577770[/snapback]

 

jo på min er det vanskelig, for jeg kan ikke deaktivere den der ;)

 

men prøv dette og se om det går, hvis ikke så må man nok dekke den til, eventuelt åpne den opp og trekke ut kabelen...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...