Gå til innhold

Red Steel, dårlig aim?


NightWolfie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har akkurat fått meg en Wii og lånt Red Steel, og synes kontrollene fungerer langt bedre enn jeg hadde fryktet. Virker i det hele tatt som et ganske morsomt spill. Ja, det var nok sluppet ett halvt år for tidlig, men absolutt gøyalt. Har merket at kontrollen freaker ut en gang i blandt, men ikke noe som har plaget meg. Og implementeringen av lock-on funksjon er strålende og sikkert noe som flere utviklere kommer til å snappe opp fra Red Steel og videreføre.

Lenke til kommentar

Syns egentlig det funker bra jeg :) er ikke kommet så langt da..

Men jeg har lagt merke til at man ikke skal ta wiimoten for mye til sidene når man ser seg rundt, tar man for mye så peker den ikke lenger på sensor baren og *vips* mannen på spillet for sin egen vilje :p

 

Litt offtopic, men på zelda, syns jeg det er mye enklere å sikte med bue når jeg har wii ^^ husker det kunne være litt plagsomt på N64 :p

Lenke til kommentar
Personlig falt ikke Red steel i smak, har spilt det i 5 min... Må vel kanskje gi det litt mer tid, ettersom det har fått god respons her på forumet.

7646092[/snapback]

Har fått veldig mye god respons rundt omkring på mange forumer, tatt i betraktning de heller lunkne anmeldelsene det fikk av pressen.

 

Personlig så hadde jeg lest såpass mye negativt om hvor dårlig kontrollen funket at jeg ble svært positivt overrasket. Gikk veldig fort å lære meg styringen. Har spillt i rundt en og en halv time. Men venner av meg hadde helt annet inntrykk. De greide ikke noe til å begynne med, men de ga ikke opp, og sier nå at det faktisk er veldig morsomt.

Lenke til kommentar
Får gi det en sjanse snart når jeg har tid. Problemet mitt i starten, var at jeg også hadde Zelda å bryne meg på. Det har jeg kost meg med i hele 76 timer til nå.

7646121[/snapback]

Har Gamecubeversjonen av Zelda(liker å kunne kontrollere kamera), så da blir fristelsen til å leke med Wiikontrollen såpass stor at jeg greier å vie Red Steel bittelitt tid innimellom Zeldaseansene.

Lenke til kommentar
Personlig falt ikke Red steel i smak, har spilt det i 5 min... Må vel kanskje gi det litt mer tid, ettersom det har fått god respons her på forumet.

7646092[/snapback]

 

De første 5 min i spillet for min del var heller ikkje av det mest imponerende slaget, men så skal det siest at det tok meg meir enn 5 min å meste kontrollene i spillet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...