Gå til innhold

Nice I Frankrike


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var i Nice for en del år tilbake, var vel for 4 år siden.

Der vi bodde (kompisen min har sommerhus der) var litt oppe i fjellene, men kjempedigg uansett.

 

Er ikke lange avstander å reise hvis man vil andre steder eller, kan anbefale både Monaco og Cannes. Knallsteder!

 

Aldersgrensene testet vi ikke ut, da vi var med folk som nok ikke hadde vært så begeistret for det.

Lenke til kommentar
noen som vet om det er slik at en kan låne scooter eller no, uten lappen
Hva tror du forsikringsselskapet sier dersom du blir utsatt for en trafikkulykke på scooteren og får masse utgifter til sykehusopphold og hjemsendelse med spesialtransport? Tror du reiseforsikringen dekker dette dersom du kjører uten gyldig førerkort? Neppe...

 

Når jeg leide scooter i Hellas sommeren 2004 tok de kopi av førerkortet før jeg fikk ta i bruk scooteren.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Har vært nede på kysten mange ganger, og kom sist tilbake derifra på onsdag.

 

Er ikke den med mest oversikt over utesteder, men Juan Les Pins og St Tropez skal visst være partybyene.

 

Vi var innom et diskotek i Nice, men jeg syntes det var labre greier og alle som ble sluppet inn kan umulig ha vært 18 år.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Aldersgrenser er greit i Frankrike :innocent:

Men personlig så syntes jeg byen var litt stor.

Vår klasse var både der og i Aix i Provence. Der var det mye bedre, en liten by som man raskt blir kjent i og som man greier å sjangle hjem i.

 

For å si det sånn. 2 stjerneshotellet vår i Aix var bedre enn 3stjernes hotellet vår i Nice.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i nice tre ganger, seinest nå i sommer- og noe jeg reagerte på var rett og slett at det var så ufattelig dyrt på alle klubbene. Mange av de største tok 10 euro i inngangspenger, og det kostet 6 euro for en drink.

 

Ellers ville jeg anbefale gode badesko med feste rundt hele foten (ikke bare flip-flops) da det bare er steinstrand.

Lenke til kommentar
Jeg har vært i nice tre ganger, seinest nå i sommer- og noe jeg reagerte på var rett og slett at det var så ufattelig dyrt på alle klubbene. Mange av de største tok 10 euro i inngangspenger, og det kostet 6 euro for en drink.

 

Ellers ville jeg anbefale gode badesko med feste rundt hele foten (ikke bare flip-flops) da det bare er steinstrand.

8343230[/snapback]

 

Det er vel omtrent halv pris av i Norge? Synes ikke det var ufattelig dyrt. Dessuten er ikke Nice det samme som Costa Del Sol. Nice er og har vært en rikmannsby.

Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. Dette gjelder de to naboene som tar MSN chatten sin her. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...