Gå til innhold

Trivium 5/05-2007 ROCKEFELLER, OSLO


Nuvian

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Ser ut som at konserten er flytta til Sentrum Scene...Galleriet er sitteplasser, ikke sant? :( haater 18-årsgrense, men om litt over ett år kommer det til å bli kjempedeilig

 

Jeg er litt usikker på om det er verdt billettprisen hvis jeg må ha sitteplass ;)

Endret av magnus90
Lenke til kommentar

Jeg syns Trivium gjorde det svært bra som oppvarmere til Iron Maiden.

Likte drivet og stemmen til Matt. Hadde ikke hørt en eneste låt før, annet enn jeg visste han høres ut som Hetfield.

Det var liksom som gamle Metallica bare med mere doble basstrommer. Ikke emo-core ellerno sånt tull.

 

Liker ikke den gamle growlevokalen, men han brukte heller ikke den på konserten. Kanskje jeg drar..bor jo i Oslo, tross alt.

 

Og for all del..Annihilator kødder man ikke med. Alice in Hell :w00t:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Sitter nå og hører på Trivium sin Crusade for første gang. Det er faktisk knakende bra metal av den gamle skolen, dette her! Hver låt har minst en twin-gitarsolo.

 

Detonation er så lik Metallica anno Master of Puppets at jeg bare satt og gliste.

Anthem (we are the fire) er også knallbra. Syns det er tull å flagge disse som "emo-band" bare fordi de er nye. Ingen av dem er i nærheten av å ligne på emo-stilen.

Og som sagt, de gjorde en knall konsert som warmup for Maiden, syns jeg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Nope, galleriet henger utover ståplassene, så det er ikke langt unna.

Du ser sannsynligvis mere derfra enn fra gulvet. Men jeg trives nå nede på gulvet uansett, så man kan ta litt av, ikke bare sitte og klappe høflig.

Det eneste som er stress med gulvplass er når noen begynner å dytte skikkelig, så hele crowden følger etter og man bare blir pressa fram og tilbake. Da vanker det fort en albue eller to. Eller folk som bare er max konsentrert på å komme seg bakover fra fremste rad, og bare peiser på uansett hvem som står i veien for dem.

 

På galleriet kan gjerne gutta som har med seg sin småsure gothkjæreste holde til, men ikke meg.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Trivium banker live, blir en mye fetere og råere lyd i livesetting, det tror jeg alle som var på Maiden-konserten i fjor høst kan skrive under på.

Også pleide de å dra inn Master of Puppets også i settet før hvertfall. Litt morsomt, siden vokalisten høres prikk lik ut som James Hetfield.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...