Gå til innhold

Nominering "Årets beste PC-spill"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Gothic 3 må nomineres!

Absolutt ikke.. grunnen er motsatt av mange spill her. En del spill kom ut før 2006.

Gothic 3 skulle absolutt ikke vært gitt ut før 2007. Spillet blir kanskje spillbart i 2007 engang, hvis de virkelig tar en total innsats for å fikse alle bugs :p

Skrevet

Civ4 kom vel i fjor, men du må gjerne kome med eit anna forslag. Eg må og minne dykk på å begrunne nominasjonane. Viss ikkje blir dette fort ein telletråd, og ein moderator kjem truleg til å stenge tråden. :xmas:

Skrevet
nominerer : splinter cell : dobbel agent og rainbow six: vegas

7581364[/snapback]

Det er bare lov å nominere eit spel, så eg må be deg velje eit av dei. Hugs og å gi ei lita grunngjeving for kvifor du nominerer spelet. :)

Lista i første innlegg er oppdatert.

Skrevet (endret)

da velger jeg splinter cell : dobble agent - dette spillet er så spennende og snike seg innpå folk , og mange muligheter for hvordan man skal utføren en handling. grafikken er også helmax.

skriveleif

Endret av CrypTo2k
Skrevet

Dark Messiah of Might and Magic.

Fantastisk godt spill basert på Source-motoren, leverer glimrende grafikk og fysikk som gir et genialt kamp-system. Spillet har en spennende historie og er generelt et must for enenhver person som liker spill :)

Skrevet

flatout 2, kom vell kanskje i fjor eller? i så fall det kulaste bilspelet eg har spelt, mykje kresjing, fysisk realisme osv..

ellers synes eg ikkje need for speed carbon var så gale, kult å style opp biler der.

ellers er jo dark messiah, og oblivion gode spel, som sagt før i denne tråden...

eg synes i allefall at flatout 2 og nfs carbon burde bli nomirerte :thumbup:

Skrevet (endret)
Flatout 2 kom i år. Vil du nominere det eller NFS Carbon?

Eg minner om Gamer.no sin oversikt over spel som har kome ut i år: http://gamer.no/dates.php?platform=PC&year=2006

7588143[/snapback]

Da vil jeg minne det på at jeg, om mulig, vil endre min nominasjon av Microsoft Flight Simulator X til Half Life 2: Episode One. Fordi dette er ett spill med en utrolig story, god grafikk, utrolig fysikk og gameplay og sist men ikke minst. Det er Half Life.

Endret av lago
Skrevet

lago: Eg har endra din nominasjon no. :)

BigJackW: Eg tolker innlegget ditt som at du kan tenkje deg å nominere denne tittelen. Det er fint om du kan gi ei lita grunngjeving for kvifor spelet fortener å vinne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...