Gå til innhold

Nominering "Årets beste spill"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Company of Heroes er nevnt, så da er det vel ikke no vits å nominere noen andre spill.

Det er det eneste spillet jeg virkelig har hadt spille glede av i hele år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Nominerer Half Life 2 Episode 1. Selv om det kanskje er litt kort for noen da.

Syns det er et genialt spill som lar oss få vite mer om hva som skjer i City17. Gleder meg til episode 2 btw.

Endret av Acolyt3
Skrevet

Jeg vil Nominere Warhammer 40,000 Dawn of war: Dark Crusade

Årets strategispill av de jeg har prøvd. Et brilliant, morsomt og utfordrende spill.

Skrevet

Zelda TP. Men det er jo tatt så jeg bare poster på pur jævelskap og setter dette i mine innlegg og forhåpentligvis får vi beskjed via dette emnet om at pollen er laget.

Skrevet (endret)

Jeg vil gjerne nominere Shadow of the Colossus. :)

edit : suste igjennom listen over allerede nominerte spill litt for kjapt.

Endret av Laman
Skrevet

Jeg nominerer DEAD RISING. Flott grafikk (om ikke det beste der ute), fantastisk morsomt gameplay, masse variasjon, lang levetid, sinnsykt mange tøffe våpen og god historie. Jeg har aldri spilt et så friskt spill siden N64 dagene og det sier mye! Et av årets beste spill!

Skrevet

Guitar Hero.

Ble positivt overrasket over dette spillet.

+Kontrollen du bruker er veldig bra, du føler at du holder en ekte gitar :cool:

- Karrieremodusen holdt ikke helt ut til forventningene mine.

Det ble litt kjedelig etter vanskelighetsgraden easy, du tjener penger, men har ikke store og gøyale muligheter med pengene du tjener, annet enn å kjøpe nye sanger.

Men alt i alt er det et veldig bra spill, som virkelig anbefales.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

vil nominere hitman blood money fordi det er det beste hitman spillet så langt og jeg har tilbrakt mange timer med kjære mr.47 :love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...