Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anal sex, er det godt?


tfw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fordi da slipper jeg kondom og så kan jeg bare fortsette å pule. for da kan jeg bare sperme ivei. men i 1'ern må jeg ta den ut før det kommer :hrm:

7551097[/snapback]

 

er noe som heter p-piller da.

 

((og om du kommer med "det er ikke 100% trygt med kun pillen" så må jeg bare le. Puling i 2'ern er ikke et sikkert alternativ for de som ikke vil bruke kondom. Man kan faktisk bli gravid av analsex. Liten sjans dog, men den er der.))

7551218[/snapback]

¨hvordan i helvette kan hun bli gravid med å bli pult i anal? :hrm:

7551428[/snapback]

 

 

sier jeg osså, hvordan i F klarer du det da??

må bare le her heheehhehehe :lol:

Lenke til kommentar

Kommer man i toern, bruker det en evighet på å renne ut. Og renner det ut og litt "fram" når man har tatt på seg klærne og er ut og går igjen, så kan det jo snike seg inn fram... men æææsj...

 

Kondom. Glidemiddel. Ja.

 

Det er ikke særlig behagelig, hvertfall om gutten er litt voldsom. Da kan man ende opp med å ikke klare å drite uten å grine på en uke.

 

Husk at for jenter er det godt bare fordi det er pirrende og spennende. Det er ingen "gledespunkter" der bak. Så eneste grunnen hun har for å gjøre det er om hun nettopp synes det er pirrende og spennende. Blir det til en overtalelsessak kan du bare drite (haha) i det.

 

En annen ting er at du vil få en eller annen form for brunt på tassen om du stikker den langt nok inn. Uansett hvor mye man tømmer seg så vil det alltid ligge rester og/ eller slagstoffer inne igjen i tarmen. Så med mindre du kan takle litt bæsj på tissen så synes jeg du kan la det være.

 

Og: Pult 5 ganger og vil ha analsex? Tror du har best av å ikke spørre allerede NÅ. Bare ta et råd. De fleste jenter foretrekker å holde eksosrøret privat i starten.

Lenke til kommentar
Såklart kan dama bli gravid hvis man har analsex uten kondom. Leste på lommelegen.no at sæden kan renne fra analen til vagina. Men kan ikke tenke meg at det skjer ofte.

7551735[/snapback]

 

Det "kan" vel skje det ja, men det er like realistisk som at du får en meteor i hue etter at du har hatt sex... Selvsakt er ikke veien fra 1'ern til 2'ern lang, men jeg tror ikke noen i hele verden skal gå rundt å bekymre seg for dette. Du kan også risikere at du blir gravid av en blowjob. Det kan skje ved at du har gitt hode, hostet i retning trusa di før du satte den på deg, og det desverre kom med en bitte liten spermie ut av munnen din, som deretter krabbet oppi... :yes: Både i teori og praksis KAN det skje, men det er heller ikke noe tema som du bør bekymre deg om... :tease:

Endret av Kong_Tom
Lenke til kommentar

Det er en betydelig fare for urinveisinnfeksjon ved analsex og det er derfor det er lurt å: Bruke kondom når du holder på og ikke ha vaginalsex med samme kondom rett etterpå. Og dersom dere bruker kondom, så er det vannbasert glidemiddel som gjelder.

 

Av de jentene som har prøvd det virker det som det er to leire, de som hater det og de som liker det ganske godt. Viktig er det ihvertfall å ikke presse'n inn, ta dere god tid. Og dersom jenta di ikke har lyst, respekter det. Tror ikke jeg ville prøvd meg på analsex med en såpass ny sexpartner, men det får være deres sak.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...