Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

GOLF med renault clio v6 body kit?


carlitos

Anbefalte innlegg

Tar fronten nedi bakken? link til siden du henter bildene ifra da?

7548397[/snapback]

jeg viste ikke at du er sà galt den bilen var pà tuning show der tatt bilder, sà jeg har ikke flere bilder derfor hentet de fra tuningfever.fr har du ikke noen à si sà ikke skriv,jeg siker pà at du har ikke penger til à kjope vanlig bil som koster 10-12 tusen kr :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bilen blir ikke automatisk verdt over 200 000 bare fordi han lakkerer den og setter på styling, sånn at du vet det...

 

Min tiltro til deg er minimal her og nå... det "dere" skriver, spriker veldig. Synes du kan gå deg en tur ut å få deg litt frisk luft...

7548341[/snapback]

ja ja ja det men jeg blàser i hva du tror :mad:

Lenke til kommentar
Bilen blir ikke automatisk verdt over 200 000 bare fordi han lakkerer den og setter på styling, sånn at du vet det...

 

Min tiltro til deg er minimal her og nå... det "dere" skriver, spriker veldig. Synes du kan gå deg en tur ut å få deg litt frisk luft...

7548341[/snapback]

 

 

Ikke si det, utrolig mange som ville betalt hva som helst for hva som helst... hvis du skjønner hva jeg mener. mange dumme mennesker der ute

Lenke til kommentar

Hehe, er klar over det, var en kompis som gikk på den blemma når han kjøpte seg bil for noen år siden, den var sååå fet.. men varte ikke så lenge da, til delene begynte å falle ifra hverandre :\ . Så uansett så må man vel være påpasselig når man kjøper en bil. Men 200 000 for en en bil som i utgangspunktet er verdt?

Med styling på en bil får du ikke så mye verdi økning, kan hjelpe litt om bilen er premiert, evnt. har vært i blader osv. da.. men likevel, bare med stylingen, så blir ikke bilen verdt så mye mer.

 

-

Klarte du å trykke på profilen min, og finne ut hvor jeg bor? ja, men som jeg sa, det er bare å komme. :)

Endret av vargaz
Lenke til kommentar
Bilen blir ikke automatisk verdt over 200 000 bare fordi han lakkerer den og setter på styling, sånn at du vet det...

 

Min tiltro til deg er minimal her og nå... det "dere" skriver, spriker veldig. Synes du kan gå deg en tur ut å få deg litt frisk luft...

7548341[/snapback]

 

Det er nettopp dette folk tror. Mekker på styling, masse plastikk jugel så blir bilen automatisk mer verdifull. Ville nå heller si bilen faller i verdi så fort man plukker av orginale deler.

Lenke til kommentar

nja... varierer litt akkurat det.. visst du tar en temmelig vanlig bil, og smeller på custom styling og bygger den om til en showbil, kan du nok få noen kroner mer for den, men ikke nok til at du tjener igjen stylingen på det. Custom styling koster gjerne litt mer :) Så å kjøpe biler for så å ta dem med til frankrike og style dem, og få dem tilbake... forså å selge dem med gevinst? jeg ville gjerne sett regnskapet til denne mannen som angivelig gjør det..

Lenke til kommentar

Genial forretningside synes jeg. Kjøp en VR6 i norge (lykke til med å finne en fin en til mindre enn 80k), kjør(!) den til frankrike, kost på den 150k der nede, kjør den tilbake hit og selg den til 230k.

 

Da har du i beste tilfelle jobbet masse og tjent ingenting, pluss at du har en kjøper som garantert kommer sint tilbake når registerkjedet hopper på den utslitte donorbilen ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

hohoho ! Synes alt det her er bare et tull! Bilen der får ikke du kjøre i norge! For meg!? så ser det ut som en plastik bil! D der ser jo ikke ut som en golf! vitsen er da? Så mye arbeid å bilen ser ut som noe helt annet enn golf! Ja! Jeg tror den e verdt pengene der (230.000) men har du seriøst lyst på en sånn bil? som du kommer til å ødelegge første gang du kommer ut og kjøre den på hvilken som helst vei i norge! d der er jo bare en showcar and nothing more lissom! du kan jo sett den i garasjen å se på den........ikke noe mer enn det ! hæhæ ;)

Lenke til kommentar

åhh! Bilen er vell ikke spessielt pen og se på, eller spessielt god og kjøre med, ikke blir den godkjent i norge heller.. Men er så møkk lei alle som bestandig skall komentere andres biler, hvor finner man styling til volv? Tupperware.no er vell en gjenganger her inne, den pleier og dukke opp i nesten alle volvo trådene.. Hva er prøblemet gutter og jenter?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...