Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

GOLF med renault clio v6 body kit?


carlitos

Anbefalte innlegg

her er billen til vennen min som er fransk, han selger biler som han tar fra norge til frankrike og der styler han de ogsà kommer nah tilbake og selger de, her ser dere em golf3 som har body kit fra renault clio, det var veldig vanskelig à sette pà sànn body kit mye arbeid, hva tror dere om den? hvor mye prisen tror der passer pà den?

post-117313-1166696429_thumb.jpg

post-117313-1166696453_thumb.jpg

post-117313-1166696459_thumb.jpg

post-117313-1166696467_thumb.jpg

post-117313-1166696624_thumb.jpg

post-117313-1166696632_thumb.jpg

post-117313-1166696639_thumb.jpg

post-117313-1166696646_thumb.jpg

post-117313-1166696661_thumb.jpg

post-117313-1166696668_thumb.jpg

post-117313-1166696677_thumb.jpg

post-117313-1166696684_thumb.jpg

Endret av carlitos
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du heldig så finner du en 18åring med fersk billapp som har sett F&F filmene alt for mange ganger.

 

For min del ser ikke bilen kjørbar ut med den fronten, spesielt på Norske veier.

7547851[/snapback]

den har AIR SUSPENSION KIT sà det betur at den gàr opp og ned det vilsi at det gà greit à kjøre den pà norske veier !!

post-117313-1166698189_thumb.jpg

Lenke til kommentar
her er billen til vennen min som er fransk, han selger biler som han tar fra norge til frankrike og der styler han de ogsà kommer nah tilbake og selger de, her ser dere em golf3 som har body kit fra renault clio, det var veldig vanskelig à sette pà sànn body kit mye arbeid, hva tror dere om den? hvor mye prisen tror der passer pà den?

 

Du mener han i tillegg registrerer den i frankrike for så å ta den tilbake til norge? dette finner jeg høyst usannsyling, i tillegg er prisforskjellen på styling osv. så liten at jeg synes dette høres latterlig ut...

hør selv.

Du tar en bil fra norge -(+frakt)> frankrike (+registrere, +style) -(+frakt)> norge, betale ny registrerings avgift...Høres bare for dumt ut...

Lenke til kommentar
Tror ikke det der blir nå særlig suksess i norge uansett jeg... Uansett vil du ikke få lov til å registrere den i norge, pga at lysene blir for dårlige/mye dekt til...

Bakfangere var rett og slett stygg... resten av bilen ser ok ut, men nei, ikke i norge.

 

Casper.... LES FORUM REGLENE!

7547964[/snapback]

det skal vi se, felger skal byttes til 20" chrome lexis, og den skal lakkeres til andre farge :) ja,ja jeg vet at du skal aldri ha sànn bil derfor vil du ikke at noen vil ha sànn sà tøff bil !! :cry:

Endret av casper67
Lenke til kommentar
her er billen til vennen min som er fransk, han selger biler som han tar fra norge til frankrike og der styler han de ogsà kommer nah tilbake og selger de, her ser dere em golf3 som har body kit fra renault clio, det var veldig vanskelig à sette pà sànn body kit mye arbeid, hva tror dere om den? hvor mye prisen tror der passer pà den?

 

Du mener han i tillegg registrerer den i frankrike for så å ta den tilbake til norge? dette finner jeg høyst usannsyling, i tillegg er prisforskjellen på styling osv. så liten at jeg synes dette høres latterlig ut...

hør selv.

Du tar en bil fra norge -(+frakt)> frankrike (+registrere, +style) -(+frakt)> norge, betale ny registrerings avgift...Høres bare for dumt ut...

7547986[/snapback]

nei han skal ikke registrere den i frankrike men han skal bare style den der fordi det er billigere og, han kjoper norsk bil sà kjorer han pà den til france der med ie gang kjoper han alt av styling on styler han den lakkerer, nàr han ferdig sà tar han den til norge og selger! sà er det :)

Lenke til kommentar
Tror ikke det der blir nå særlig suksess i norge uansett jeg... Uansett vil du ikke få lov til å registrere den i norge, pga at lysene blir for dårlige/mye dekt til...

Bakfangere var rett og slett stygg... resten av bilen ser ok ut, men nei, ikke i norge.

 

Casper.... LES FORUM REGLENE!

7547964[/snapback]

blir den noen problemer med biltilsyn? :cry:

Lenke til kommentar
Det der tror jeg aldri har blitt gjort før, så om du får den godkjent, kanskje 150.000, det kommer jo an på hva slags motor som sitter i golfen.... Litt fet bodykit Men du må ta av det foran lysene det blir ikke godkjent

7548119[/snapback]

150.000 for hva? for godkjening? tuller vel? :hmm:

7548152[/snapback]

 

Nei som du kan selge den for.. var det ikke det du skulle da?

Lenke til kommentar
Det der tror jeg aldri har blitt gjort før, så om du får den godkjent, kanskje 150.000, det kommer jo an på hva slags motor som sitter i golfen.... Litt fet bodykit Men du må ta av det foran lysene det blir ikke godkjent

7548119[/snapback]

150.000 for hva? for godkjening? tuller vel? :hmm:

7548152[/snapback]

 

Nei som du kan selge den for.. var det ikke det du skulle da?

7548233[/snapback]

yo da, men bare 150.000 kr,- nà tuller du det sikker jeg pà vet hvor mye tid,penger,styling har han(venen min) brukt til den bilen? 150.000 har han betalt bare for styling !! den billen har vr6 motor! og skal selge den for ca. 230.000 kr,- og vi har noen som venter pà denne bilen som vil kjope den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...