Gå til innhold

Hva var siste Blu-ray/UHD 4K filmen du kjøpte?


Manx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen andre plasser de har utsalg?

EzyDVD, DVDCrave, AmazonUK, AmazonDE, TheHut, Play, DeepDiscount, osv osv.

De fleste har allerede vært linket til flere ganger her eller 'Hva skjer'-tråden, så gidder ikke finne fram link'er.

 

Siste disk kjøpt til 'fullpris' (dvs kun forhåndsbestillingsrabatt) var den tyske HD DVD Ultimate T2'en, kom på onsdag fra AmazonDE.

Lenke til kommentar

Fikk endelig kjøpt meg en HD-DVD-spiller, en amerikansk HD-A3. Ettersom jeg uansett bare har 720p/1080i-TV trenger jeg egentlig ikke noe mer, men kjøper nok en HD-A30 som back-up-spiller når prisene blir enda lavere og jeg får inn litt penger en gang, for eksempel i sommer. Trengte først og fremst en god DVD-spiller som oppskalerer for sone 1-DVD-ene mine, ettersom den jeg har fra før bare støtter sone 2. Den sonefrie DVD-spilleren jeg har utenom er bare en kjip spiller som støtter SCART, så å få en som oppskalerer via HDMI blir jo en helt annen verden. Så da kan jeg endelig få nyte sone 1-DVD-ene også, samt at jeg kan begynne å kjøpe nye sone 1-utgivelser igjen. :) HD-DVD-støtten er bare et pluss da, og et fantastisk kjøp med dagens priser, får jo en HD-DVD-spiller til en billigere penge enn en ren DVD-spiller som oppskalerer. :D

 

Filmer som kom med spilleren (totalt ca. 850,- for spiller + filmene inkludert rask shipping til Norge:)

- 300

- Happy Gilmore

- Charlie and the Chocolate Factory

- Stanley Kubrick's Eyes Wide Shut

 

Kjøpt utenom fra deepdiscount.com:

 

- Michael Clayton $18,44

- I Am Legend $18,44

- The Assassination of Jesse James $18,44

- Top Gun $9,98

- The Untouchables $9,98

- Anchorman $9,98

- 12 Monkeys $9,98

- American Gangster $18,45

- Shaun of the Dead $12,3

- The Fast and the Furious $12,3

- Traffic $12,3

- Eastern Promises $18,45

 

Totalt endte vi vel på ca. 1900,- for en HD-DVD-spiller og 16 HD-filmer med all frakt. Elskbart. :D

Lenke til kommentar
Fikk endelig kjøpt meg en HD-DVD-spiller, en amerikansk HD-A3. Ettersom jeg uansett bare har 720p/1080i-TV trenger jeg egentlig ikke noe mer, men kjøper nok en HD-A30 som back-up-spiller når prisene blir enda lavere og jeg får inn litt penger en gang, for eksempel i sommer. Trengte først og fremst en god DVD-spiller som oppskalerer for sone 1-DVD-ene mine, ettersom den jeg har fra før bare støtter sone 2. Den sonefrie DVD-spilleren jeg har utenom er bare en kjip spiller som støtter SCART, så å få en som oppskalerer via HDMI blir jo en helt annen verden. Så da kan jeg endelig få nyte sone 1-DVD-ene også, samt at jeg kan begynne å kjøpe nye sone 1-utgivelser igjen. :) HD-DVD-støtten er bare et pluss da, og et fantastisk kjøp med dagens priser, får jo en HD-DVD-spiller til en billigere penge enn en ren DVD-spiller som oppskalerer. :D

 

Filmer som kom med spilleren (totalt ca. 850,- for spiller + filmene inkludert rask shipping til Norge:)

- 300

- Happy Gilmore

- Charlie and the Chocolate Factory

- Stanley Kubrick's Eyes Wide Shut

 

Kjøpt utenom fra deepdiscount.com:

 

- Michael Clayton $18,44

- I Am Legend $18,44

- The Assassination of Jesse James $18,44

- Top Gun $9,98

- The Untouchables $9,98

- Anchorman $9,98

- 12 Monkeys $9,98

- American Gangster $18,45

- Shaun of the Dead $12,3

- The Fast and the Furious $12,3

- Traffic $12,3

- Eastern Promises $18,45

 

Totalt endte vi vel på ca. 1900,- for en HD-DVD-spiller og 16 HD-filmer med all frakt. Elskbart. :D

 

 

Veldig bra handel.

Noen som har lyst på en Gratis HD-DVD Film? Letters From Iwo Jima. Send PM.

Fikk 1stk for mange. Jeg kjenner ingen andre som har HD-DVD-Spiller. Så derfor lurte jeg på om noen på Forum kunne være intressert.

Endret av Klaizer
Lenke til kommentar
Fikk i dag på BD fra dvdstrax til 169,- + 18,- i frakt, totalt 187,- nok

 

Beowulf: Director's cut

 

Stakkars. Sløste bort en 100 lapp på denne da den gikk på kino. Skikkelig møkkafilm...

 

Trenger ingen medlidenhet takk ;) Filmen er jo skikkelig eyecandy, og jeg er godt fornøyd etter første visning i dag :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...