Gå til innhold

Conker live & Reloaded funker på xbox360 nå!

xFreakyx

Anbefalte innlegg

Skrevet

en glad nyhet til Conker fans! nå funker Conker på xbox360, jeg skulle sjekke ossen spill i bunken min jeg ikke fikk spilt. så kom jeg til conker og testet det igjen. og plutselig starta det! nå blir det Conker via Live og runne spillet på nytt :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hvorfor har dem ikke update på xbox.com sia om det?  hmm rart, tar sikkert litt tid. men uansett  :thumbup:  endelig litt fler spill og spille!

7537031[/snapback]

De har det. Men ikke på den norske.

Ta en titt HER istedet ;)

Skrevet

Den norske delen av xbox.com er noe av det mer ubrukelige jeg har vært borti. Siden oppdateres så og si aldri, og når den først gjør det er det eldgammelt stoff som kommer.

Holde deg til andre sider som oppdateres flere ganger til dagen du ;)

Skrevet
Den norske delen av xbox.com er noe av det mer ubrukelige jeg har vært borti. Siden oppdateres så og si aldri, og når den først gjør det er det eldgammelt stoff som kommer.

Holde deg til andre sider som oppdateres flere ganger til dagen du ;)

7537121[/snapback]

Riktig det ;) Den linken jeg la ut, er direkte link til lista på den amerikanske siden.

Skrevet
aaah! takker  :thumbup:    ja den norske sia er veldig ubrukelig.. latterlig at dem ikke skal oppdatere der med det samme.

7537308[/snapback]

Ja sist jeg sjekka reklamerte de fortsatt med GRAW-turnering som finner sted i oktober 2006. Meld deg på nå! latterlig :nei:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...