Gå til innhold

Savnet godteri del 2


Nymph

Anbefalte innlegg

Altså.. er ny forumbruker, så det skjærte seg sist.. hehe.... :)

men men.. har meldt meg opp på den siden på opprop.no eller noe. Jeg savner virkelig SOHO!!

 

Men er det ingen som husker den disneysjokoladen, som smakte som kindersjokolade? Den hadde figurer av disney på, som var av hit sjokolade, og enramme rundt avmelkesjokolade??

 

En annen ting jeg også savner kommer heldigvis igjen hvert år.. De påskeeggene med fyll inni. I en lilla kartong, og 2 par skjeer.. hehe :love:

Endret av Lise04
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei ikke NØYAKTIG sånne egg, men ser ut som det er noe av det samme, dog den norske Påske-egg varianten har ikke plomme.

 

Når jeg var liten fantes det små pakker, som en halv pakke Extra tyggis, men fem tyggisformede biter i forskjellig farge innpakket i gjennomsiktig plast. Jeg husker ikke hva det heter, eller hva det smakte, men det var favoritten min og jeg dør litt inni meg for hver dag jeg går uten.

Lenke til kommentar
Men er det ingen som husker den disneysjokoladen, som smakte som kindersjokolade? Den hadde figurer av disney på, som var av hit sjokolade, og enramme rundt avmelkesjokolade??

 

du mener de med rød folie på størrelse og som var på størrelse med dagens små melkesjokolader til 5 kroner? husker jeg brukte kjøpe de når jeg var mindre. :love:

 

Ellers må jeg si jeg savner hobby :dribble::ermm:

 

og velkommen til forumet :)

Lenke til kommentar

Savner én ting av spiselige substanser, og det er potetgull med eddiksmak.

 

Husker at Maarud prøvde seg såvidt for noen år tilbake (15?) med "Salt & vinegar", men den gikk ut etter ganske kort tid. I spania har de en, som jeg spiser meg god og feit på hver gang. Desverre er potetgull såpass plasskrevende og fragilt at det ikke egner seg godt for innsmugling i stor skala.

 

Kanskje jeg skal starte egenimport? Noen flere som liker det?

Lenke til kommentar
Savner én ting av spiselige substanser, og det er potetgull med eddiksmak.

 

Husker at Maarud prøvde seg såvidt for noen år tilbake (15?) med "Salt & vinegar", men den gikk ut etter ganske kort tid. I spania har de en, som jeg spiser meg god og feit på hver gang. Desverre er potetgull såpass plasskrevende og fragilt at det ikke egner seg godt for innsmugling i stor skala.

 

Kanskje jeg skal starte egenimport? Noen flere som liker det?

7578165[/snapback]

 

Æsj fy faen.

 

Men du trenger ikke dra lengre enn til søta bror, de har uendelige vinegar varianter, egentlig rart dette aldri har slått ann her hjemme

Lenke til kommentar

Hehe.. så bra at det ikke bare er jeg som savner disney sjokoladen! :)

 

Jeg elsker de sure, gule leppene og her jeg bor finnes de overalt!

 

...og jeg må bare nevne dødninghode, som er delt i lakris og bringebær.. Rød og svart.. mmmmmm... *drømmer*

 

OG så må jeg oppfordre dere til å delta på oppropet, det har jeg gjort :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...