Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

venninne spør etter sex.. trenger tips!


marthe16

Anbefalte innlegg

hei er en jente på 16 som hadde en vennine på besøk i helgen vi så en skikkelig skummel film : saw 2 og sånn ca midt i filmen spurte hun om hun kunne slikke meg mellom bena jeg svarte sånn: "hmmmmm hææ"?

da svarte hun bare : "ingenting" resten av kvelden ble veldig stille og når jeg våknet dagen etter hadde hun allerede dratt hjem har altså ikke snakket med henne siden lørdagen hva skal jeg gjøre hun har vært min beste vennine siden 4 klasse...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei er en jente på 16 som hadde en vennine på besøk i helgen vi så en skikkelig skummel film : saw 2 og sånn ca midt i filmen spurte hun om hun kunne slikke meg mellom bena jeg svarte sånn: "hmmmmm hææ"?

da svarte hun bare : "ingenting" resten av kvelden ble veldig stille og når jeg våknet dagen etter hadde hun allerede dratt hjem har altså ikke snakket med henne siden lørdagen hva skal jeg gjøre hun har vært min beste vennine siden 4 klasse...

7527116[/snapback]

 

hmmm kanskje hu bare ville teste litt

du er jente du?

og hu er jo 16 noe som er den alderen jenter / gutter tester ting i livet vis de gjør det, ta og prat med hu om det kanskje

Lenke til kommentar

Prat med henne og si at du respektere henne og er glad i henne og vil at hun skal føle seg komfortabel nok til å kunne prate om alt hun måtte ønske. Men også si at du kanskje ikke vil være med på alt, men hvis hun vil prate om ting så skal hun ikke være redd for å si hva som helst.

 

Mange eksperimentere når de er unge for å finne ut hva de "liker"....så..tja...skal ikke si at du ikke skal....du får føle hva du synes. Men jeg synes ikke det er noe skam i det om dere skulle eksperimentere.

 

Men det viktigste er at dere begge to føler at dere kan kommunisere og er trygge. Og at du ALDRI må forråde den tilliten om hun gjør det.

 

Jeg vet at i din alder handler det mye om å bli akseptert og passe inn. Det kan ofte gå på bekostning av andre....ikke utnytt henne på denne måten om hun skulle si noe som gjør at hun føler seg sårbar.

 

Det kan hende hun blir agresiv når du prøver å konfrontere henne om dette. For hun føler hun kanskje sa litt for mye og er redd for at det skal skade henne på noe vis. Og ofte kan folk takle slike sårbarheter dårlig og kan blir sure og sinte og prøve å legge skylden på andre. Bare husk hva det egentlig handler om og ikke la deg lure inn i en krangel eller skitt kasting. Sinne er som regel ett tegn på usikkerhet.

 

AKIRA

Endret av AKIRAx24
Lenke til kommentar

Jeg tror du bør prate med veninna di. Ikke for at jeg mener at det er noe galt med henne, men for at dere bør få klarhet i hva som egentlig er på ferde.

 

Det kan hende at hun ser på deg som mer enn en veninne, eller så kan det hende at hun bare kødda. Det kan hende at hun bare vil teste. Ikke vet jeg, men det er sikkert tusen grunner som kunne fått henne til å si det hun sa.

 

Ta en prat med henne, men trå varsomt slik at du unngår at hun føler seg angrepet. Spør forsiktig hva det var hun egentlig mente. Tenk over om dette er noe du kunne tenkt deg å prøve i fall at hun faktisk mente det seriøst og faktisk sa det du tror hun sa.

Lenke til kommentar

Jeg vil tro det at hun dro uten å si noe var fordi hun ble veldig flau når du liksom avviste henne. Hun hadde sikkert tenkt å spørre deg ganske lenge, også bare datt det ut av henne tilslutt. Når hun da fikk en slags "hæææ er du syyyyk"-aktig reaksjon, ble hun sikkert lei seg og lurte på om det er noe galt med henne som vil prøve sex med en jente.

 

Jeg sier på ingen måte at du MÅ ha sex med henne for å få vennskapet på plass igjen, det kan sikkert ordnes med en prat. Ikke bare unngå emnet nå som det er kommet fram i lyset. Hun har det sikkert ikke så greit hun heller. Snakk med venninna di fortest mulig. Ikke nødvendigvis å hoppe rett på sex-temaet, men lede det dit etterhvert. Hun tør kanskje ikke snakke med deg siden hun ble så flau etter å bli kontant avvist. Særlig hvis hun hadde gruet seg over tid til å spørre.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

jeg synes trådstarter burde snakke med veninnnen sim om dette. som nevnt kan det hende hun spurte om dette for å

a) kartlegge mulighetene for å utforske litt

b) teste deg

 

midt i en slik film er kanskje ikke det beste tidspunktet å spørre om men det kan for alt jeg vet være mulig for at hun har grublet på det lenge og kunn etenke seg å prøve det med deg. At hun dro såpass tidlig på lørdagen kan tyde på at hun er/har vært redd for dømmende ting fra din side.

Lenke til kommentar

Å be om dokumentasjon på påstander er greit og behøver ikke kommenteres. Det gjelder forøvrig begge veier, også om dokumentasjonen ikke kommer.

 

Trådstarter minnes om reglene for bumping, som gjelder også her.

 

Og en post passerte ikke forbudet mot å spøke om temaet og ble slettet.

 

Geir :)

 

Edit: Mye leifer idag... :blush:

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
ikke gjoer det. samme om det er for aa eksprimentere eller ikke. tenk hvor rart det blir aa vere*slash* snakke med hun etterpaa da?

 

BTW : Geir, jeezuzz :p

7528217[/snapback]

 

ikke snakk med henne mener du? hvis de går såpass langt som at de har seg så blir ikke det noe mer kunnstig enn å ha seg pulevenner.. og det går veldig bra såvidt jeg vet.

Lenke til kommentar
hei er en jente på 16 som hadde en vennine på besøk i helgen vi så en skikkelig skummel film : saw 2 og sånn ca midt i filmen spurte hun om hun kunne slikke meg mellom bena jeg svarte sånn: "hmmmmm hææ"?

da svarte hun bare : "ingenting" resten av kvelden ble veldig stille og når jeg våknet dagen etter hadde hun allerede dratt hjem har altså ikke snakket med henne siden lørdagen hva skal jeg gjøre hun har vært min beste vennine siden 4 klasse...

7527116[/snapback]

Var det ikke venninen som ville slikke marthe16?

Lenke til kommentar
ikke gjoer det. samme om det er for aa eksprimentere eller ikke. tenk hvor rart det blir aa vere*slash* snakke med hun etterpaa da?

 

BTW : Geir, jeezuzz :p

7528217[/snapback]

 

ikke snakk med henne mener du? hvis de går såpass langt som at de har seg så blir ikke det noe mer kunnstig enn å ha seg pulevenner.. og det går veldig bra såvidt jeg vet.

7528268[/snapback]

nei nei nei :p snakke kan di gjoere, men ikke slikke.

Lenke til kommentar
At hun dro såpass tidlig på lørdagen kan tyde på at hun er/har vært redd for dømmende ting fra din side.

7528133[/snapback]

 

Og nettopp derfor tror jeg det er viktig å poengtere at du ikke dømmer henne, slik at hun slipper å være redd for det. Å bli sett på av andre som "koko" er en ting, men å bli sett på av sine beste venner som det er betydelig verre.

Lenke til kommentar

Jeg synes du skal ta deg tid til å snakke med vennina di. Ikke begynn å si det til andre og sånt, før dere har fått snakket om det.

For alt du vet, så kanskje den tanken hun kanskje hadde kommer litt inn på deg også. Jeg tror at dette er vanlig blant jenter, og ikke er noe å være flau over.

 

Er bra at dere utforsker kroppene deres sammen!

Lenke til kommentar

Hvis du vil at hun skal slikke deg imellom bena og kanskje ha sex med deg da gjør du det, kan hende du er lesbisk eller bifil eller bare vil eksprimentere litt.

 

Men hvis du ikke har lyst så synes jeg hun burde respektere det, og er ikke noe vits å ødelegge vennskapet pga dette.

Endret av DNA
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...