Gå til innhold

Med på å være lenge opp på lillejulaften?

SideburnsKongen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sove bort julaften? TULL!

7525622[/snapback]

Helt enig!

Ligge til tre- fire tida liksom? OG GÅ GLIPP AV TRE NØTTER TIL ASKEPOTT!?!?!? Lite aktuelt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hele vitsen med julaften er jo å få med seg mest mulig.. Stå tidlig opp, se på julefilmene, spise litt julegodt og noen nøtter..

Å våke til 5-6-7 på morgenen gjør jeg for å bli kvitt neste dag..

Skrevet
OG GÅ GLIPP AV TRE NØTTER TIL ASKEPOTT!?!?!?

7525670[/snapback]

Aldri sett og kommer antakeligvis ikke til å se før jeg eventuelt skulle pådra meg noen unger eller liknende selv.
Skrevet

Kom igjen, mann. Ikke kom og si at du ikke ser på 'Tre nøtter til askepott'? Om ikke jeg gjør det så synes jeg i alle fall at hele dagen den 24 og forberedelsene til kvelden er like mye del av julen som selve kvelden. Men folk har vel forskjellige tradisjoner. I fjor jobbet jeg hele dagen og rakk akkurat hjem til middagen og gaver. Synes det var litt kjedelig jeg.

Skrevet

Jeg skal selv spille GeOW til langt på natt hele feiren og synge julsanger for full hals sammen med resten av Team Chrissj, så blir nok seint på den 23. også, men skal opp i 12 tia på den 24. :)

Skrevet

Altså, sitter da alltid lenge oppe uavhengig av dag.

Får ikke sove om jeg prøver før 2 uansett :p

Så regner med å sitte oppe til 3-4, sove til 9 og så glede søstrene mine med å sette meg foran kopekassa med de og spise juledigg :p

Skrevet (endret)

Noen nye serier hadde ikke vært å forrakte. Men skal nok stå opp tidlig uansett, bare ikke se på TV :).

Endret av Kepp
Skrevet
Ja. Vil du være hos meg også kanskje?  :innocent:

Pass på nå før du får 300 PM's fra forumsbrukere her ;)

7527075[/snapback]

Dødfødt prosjekt.

Denne jenta er i hendene mine på nyttårsaften.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...