BrukerSlettet Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 Jeg la for et par uker siden innpå en cd som jeg hadde drevet å laget noen lydspor på. Jeg la innholdet inn på pcen ved hjelp av iTunes. iTunes hadde selfølgelig en egen vri på det og benyttet seg ikke av mp3 filer. Nå hadde jeg tenkt å legge ut lydfilene på en mp3 spiller. Mp3 spilleren kunne logisk nok ikke spille noe annet en mp3 filer. Når jeg brukte et program som skulle lage dem om til mp3 filer fikk ejg beskjeden om at de var beskyttet og kunne ikke gjøres noe med. Dette er jo såklart iTunes sitt verk. Ufattelig irriterende at jeg ikke kan bruke MINE egneproduserte filer på hvilken måte jeg selv vil. Er det noen som har peiling på hvordan jeg kan få disse filene til å fungere på mp3 spilleren? Eller hvordan jeg får dem til mp3 filer? Jeg har dessverre ikke den cden lengre iTunes er en pain in the ass! Heretter blir det winamp eller noe i den duren.
endrebjo Skrevet 17. desember 2006 Skrevet 17. desember 2006 http://forum.dbpoweramp.com/showthread.php...ghlight=mp4+mp3
Gjest medlem-82119 Skrevet 18. desember 2006 Skrevet 18. desember 2006 legg innholdet på cden inn påny, så omgjør du filene ved hjelp av for eksempel super.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå