Gå til innhold

mystiske folk på MSN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i den siste tiden blikk lakt til på msn av folk jeg ikke aner hvem er.

De fleste av dem har navnet Alkan i e-post adressen sin. De fleste har også arabiske tegn på Nicket sitt.

Hva i helvette er det som skjer?? :ohmy:

takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hehe, samme fikk jeg. Bare med kinesere. 3 stykk sa noe rart til meg automatisk når jeg logget på og sendte noen linker jeg lot være å gå inn på.

7522765[/snapback]

Hehe. Kom i samtale med 8 svensker en gang, så tre kineserer er bare barnemat ;)

Gjest medlem-105082
Skrevet

8 svensker er jo bare barnemat. Er jo verre med 3 kinesere.

Skrevet

Misforstå meg rett, jeg skjønner kinesisk. Så har ikke problemer med å takle de :) Enkelte svenske ord fatter jeg rett og slett ikke, i hvert fall ikke når 8 stk skriver noe nytt hele tida :no:

Gjest medlem-105082
Skrevet (endret)
Misforstå meg rett, jeg skjønner kinesisk. Så har ikke problemer med å takle de  :)  Enkelte svenske ord fatter jeg rett og slett ikke, i hvert fall ikke når 8 stk skriver noe nytt hele tida  :no:

7522873[/snapback]

Det må du jo si! :) Skjønner ikke en dritt av kinesisk selv.

Endret av medlem-105082
Skrevet
Misforstå meg rett, jeg skjønner kinesisk. Så har ikke problemer med å takle de  :)  Enkelte svenske ord fatter jeg rett og slett ikke, i hvert fall ikke når 8 stk skriver noe nytt hele tida  :no:

7522873[/snapback]

7522896[/snapback]

haha svensker er jo stress da så dumme som de er :p

enkelt å snakke med kinesere bare å si : ambush , staff , earthshock , firebolt så har du starta en stor diskusjon:D

Skrevet

7522873[/snapback]

7522896[/snapback]

haha svensker er jo stress da så dumme som de er :p

enkelt å snakke med kinesere bare å si : ambush , staff , earthshock , firebolt så har du starta en stor diskusjon:D

7523126[/snapback]

HEHE_LOL

Skrevet

Jeg har opplevd noe lignende.

6 franske algeriere og et par tyrkere som helt uten videre la meg til og begynte å snakke til meg uten at jeg forsto noe :p

"English please" hjalp veldig lite, så da ble det veldig fort blokkering :p

Skrevet

Ja, noe nesten likt har skjedd med meg også, bare at det var engelskmenn, Pakistanere/Indere og Islendinger...

Hvordan får de mailen din da? Driver de bare å skriver inn random navn for å se hva som skjer?

Skrevet
Ja, noe nesten likt har skjedd med meg også, bare at det var engelskmenn, Pakistanere/Indere og Islendinger...

Hvordan får de mailen din da? Driver de bare å skriver inn random navn for å se hva som skjer?

7524118[/snapback]

Vil tro du legger ut e-mailen din på feil sted.

Skrevet (endret)

Har 10 tyrkere (vil jeg tro) som har lagt seg til.. Tror 5 av dem er samme person (kaller seg "Kemal"). Ingen av de skjønner engelsk, norsk ( :roll: ) eller mine fine tyrkiske setninger satt sammen i diverse oversettingssider.. Tror da ikke jeg har lagt ut epostaddressen min på lugubre sider :hmm:

Edit: Har blokkert dem :)

Endret av raid2
Skrevet

Har alltid en eller annen tyrker som legger meg til :)

ikke noe farlig, men de kan som oftest ikke mye engelsk, og vill alltid slå på cam..

Slo på cammen til en en gang, han var stygg o_0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...