Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Ut med en jente kl.20.00 ikveld, bare venner?


Anbefalte innlegg

Jeg er ganske forelsket i ei jente atm. Jeg spurte hu en gang om hun tror det er noe mer imellom oss en at vi er gode venner, det jeg fikk til svar var at hun ikke kunne ha kjæreste nå pga, en merkelig grunn hun ikke ville fortelle meg.Hun har ikke kjæreste og vi er veldig gode venner.

 

Jeg har en følese at hun kanskje liker meg mer en bare en venn , men hvordan kan jeg være sikker? Hun har spurt om vi skal ta oss en tur ut sammen for andre gang nå men jeg tør ikke ''være for flørtete'' for at hun ikke skal tro jeg er innpåsliten. Og selfølgelig frykter jeg det klassiske ''kan vi ikke bare være venner'' svaret.

 

Hva skal jeg gjøre? Noen som kan tolke dette kvinnfolket for meg? Hva skal jeg gjøre/si ikveld? Skal jeg bare si hva jeg føler for hun og bare gi blanke i det hun har sagt om at hun ikke kan ha kjæreste, eller skal jeg bare ''vente'' på at hun skal ta innisiativet?

 

 

Jeg håper dere skjønte det jeg skrev, ble litt rotete. Håper noen kan hjelpe meg med dette dillemaet :)

Endret av Sitronade
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er i montenegro,of jenta er fra montenegro også.

De er vanskelige å tolke enn norske damer. Da kan du tenke deg hvor vanskelig det er å skjønne hva de vil:P

7521669[/snapback]

 

Auda. Du burde ta det lett da altså. Norske damer er jo umulige, så hvis de i montenegro er verre ville jeg heller funnet meg en dame når jeg besøkte Norge, hvis jeg var deg. ;)

 

Men lykke til! ;)

Lenke til kommentar

Hmm. Fant ut at hu var stormforelsket i en kar jeg kjenner,men det gikk fort over. Hun snakker ganske opent om det til meg.

 

Det er noe som plager hu som hun ikke vil si, det er grunnen for at hu ikke kan ha kjæreste. Hun sier ting som at hu ikke fortjener å være med meg og at jeg ikke skal kaste bort tia mi med hu. Hun ar også opnet temaer som ''Er du en god kysser'' o.l.

 

Har så lyst å bare gi blanke og si hva jeg føler og spørre om det iheletatt blir noe imellom oss, eller bare prøve å kysse hu istede for å sitte å gruble og tenke over hva hun vil.

 

Noen forslag til hva jeg skal gjøre, eller hva hun vil?

 

Kvinnfolk :shrug:

Lenke til kommentar

Er ikke sikkert jeg er mye til hjelp nå, men gjør det du synes er rett selv.

 

Hva hun vil er det vel kun hun som vet også. Men du kan prøve å finne det ut. Det letteste er da og bare spørre rett ut, selv om det ikke er så lett bestandig.

 

Er hun forelska i en annen, eller var?

 

Lurer hun på om du er en god kysser igjen, så kan du spørre om hun vil finne det ut f.eks.

 

Kvinnfolk er noe "dritt" helt til du får taket på de ;)

Lenke til kommentar

Sitronade ; Ikke si følelsene dine, det er å selge seg selv, men da blir "status que " forandre, og man har ikke lenger noe verdi på seg selv å spille med.

Resultatet er skremmende, ikke noe lenger en flørt. Alle kortene er blottet og alle vet alt, og ikke noe spenning igjen.

 

På enkelte "h-0r-er" , altså dyre, som tror de er babes, spiller kortene fult ut, slik at du tilslutt har lyst til å si hva du føler, at du har lyst til å kn**lle dritten ut av de, men hvis du sier det, så trekker de seg. Da har de fått det de ønsker. En viss mengde oppmerksomhet og "omtanke".

 

 

Men altså, signalene hennes er der, hun spør om du er en god kysser ? " Tja, du har vel kanskje ikke lyst til å se selv ? "

 

Atlså, ikke gå rett frem, rundt grøten er bra :) Får du en koslig , søt kommentar tilbake, så er du dessverre en "venn", og ikke en kjæreste.

 

har du en hytte, en leilighet eller noe , noe "eksostisk" , så er det bare til å be kvinnfolket hjem.. Hvis du har feks en Stamp, eller noe ute på hytta feks, noe å bade i, som dere begge får plass til, så er saken biff.

 

Lykke til ! ! Du er ikke alene om probleme

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...