Gå til innhold

left hand bug?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har spillt CS litt nå men en dag når jeg logget på var våpnet mitt i venstre hand!?

jeg gikk på options og byttet til right hand, men ingenting skjer!

og det som er rart er at kniven er i høyre men andre våpen er i venstre o0

vil helst ikke installere på nytt, hvordan fikser jeg denne "buggen" ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg er ikke hjemme på stasjonær nå så jeg får ikke slettet den filen du nevnte må prøve når jeg kommer hjem.. men jeg har prøvd cl_righthand 1 og det funket ikke

edit: typo

Endret av Freke88
Skrevet
Sjekk om du kjører i Software-mode...

7517352[/snapback]

Hæ?? snakk norsk da

7517374[/snapback]

Options->video->render. Velg opengl

Gjest medlem-105082
Skrevet

Har selv merket at våpenet plutselig hopper til venstre side. Restarter bare CS så fungerer alt som gull. Har bare skjedd engang, så er ikke plaget med det.

Skrevet
Har selv merket at våpenet plutselig hopper til venstre side. Restarter bare CS så fungerer alt som gull. Har bare skjedd engang, så er ikke plaget med det.

7522982[/snapback]

Hvis hele dritten (nades pistol og gunnar ) hopper til venstre, kan du trykke på H og velge right hand elns..

Det er vel litt lettere?

evt skrive cl_righthand 1 i console, hvis jeg husker riktig

Gjest medlem-105082
Skrevet

Har prøvd det, men det hjalp ikke. Så derfor restartet jeg. Men skjedde bare engang, så sliter ikke med det :)

Gjest medlem-105476
Skrevet

Bare å ikke bry seg, man venner seg til begge delene etter 2min. Gidder aldri å bytte tilbake.

Skrevet
Bare å ikke bry seg, man venner seg til begge delene etter 2min. Gidder aldri å bytte tilbake.

7525160[/snapback]

Jo, det er jo heilt sinnsykt plagsommt! :dontgetit:

Men jeg får det ofte hvis jeg legger ned cs for å f.x se om det skjer no på msn osv...

Skrevet

7525160[/snapback]

Jo, det er jo heilt sinnsykt plagsommt! :dontgetit:

Men jeg får det ofte hvis jeg legger ned cs for å f.x se om det skjer no på msn osv...

7529562[/snapback]

jupp, får det hele tiden når jeg legger ned CS for og snakke med noen på msn osv..men det forsvinner hvis du starter CS på nytt ihvertfall

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...