Gå til innhold

Oppfølger til Twilight Princess på vei?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke akkurat noe newsflash da, sef kommer det en Zelda oppfølger, spørsmålet var bare tid.

 

I.o.m at den siste tiden av TP frem til lansering ble brukt til optimalisering til Wii, er denne nyheten kanskje troverdig. Spillet var jo ferdig for en stund siden og skulle komme til GC, men ble heller lansert til Wii.

 

Nå er spørsmålet, kommer neste Zelda spill med full utnyttelse av Wiimoten eller bruker den det den har fra TP i dag? Jeg må selv si jeg synes det fungerer perfekt som det er jeg. Men tiden vil vise.

Lenke til kommentar
Men tror det er få som tror Nintendo har holdt på så lenge med spillet som artikkelen sier.

 

Kan gjerne komme et Zelda pr semester for min del :-)

7512866[/snapback]

 

Er det få som tror det, mener du ett helt år?

Det er jo ingenting, vi må huske at conseptart og ingame bilder fra Zelda: Twilight Princess ble lansert år før Zelda windwanker kom ut. :ph34r:

Lenke til kommentar
Men tror det er få som tror Nintendo har holdt på så lenge med spillet som artikkelen sier.

 

Kan gjerne komme et Zelda pr semester for min del :-)

7512866[/snapback]

 

Er det få som tror det, mener du ett helt år?

Det er jo ingenting, vi må huske at conseptart og ingame bilder fra Zelda: Twilight Princess ble lansert år før Zelda windwanker kom ut. :ph34r:

7513183[/snapback]

 

Wind Wanker? :!:

 

Ja, kommer nok et nytt Zelda om et par år. Tipper 2009.

Lenke til kommentar
Spillet var jo ferdig for en stund siden og skulle komme til GC, men ble heller lansert til Wii.

7512894[/snapback]

 

Kom ut til bare Wii, sier du? Feil, TP kom ut til både GC og Wii :tease:

7513622[/snapback]

 

Mente at det ble holdt tilbake for å bli en lanseringstittel til Wii. Kom jo ut sammens med Wii, og GC kom etter så det er klart hva itensjonene til Nintendo var med dette :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...