Gå til innhold

Veldedige formål - part II


Anbefalte innlegg

I år, som i fjor, så skal jeg gi pengene jeg normalt ville brukt på raketter til en god sak. I fjor falt valget til slutt på Regnskogsfondet, som også i år vil være en kandidat.

 

Kravene til formålet er i år som i fjor at det skal gå til en konkret sak(dvs ikke "hjelp barna i verden") og det skal ikke være noen religiøs organisasjon som mottar pengene.

 

Så om du indirekte vil gi penger til en god sak så kom med forslag. Oppfordrer selvsagt også alle andre til å skippe disse nyttårsrakettene og bruke dem på noe bedre :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I stedet for å sende opp nyttårsraketter kan du melde deg inn i røde kors som "eldre-besøker" eller hva de nå kaller det.

 

Tenk deg en pensjonist som sitter dønn alene kanskje hele jula, og nyttårsaften. Har du guts nok kan du melde deg frivillig til å gå på besøk til en av dem!

 

Pengene kan du jo sette på BSU eller kjøpe litt småkaker når du skal på besøk...

 

(ja, jeg mener dette seriøst, for de som måtte tvile)

 

DrErling

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-20 17:41, skrev Anders Leipsland:

Oppfordrer selvsagt også alle andre til å skippe disse nyttårsrakettene og bruke dem på noe bedre :smile:



 

Jeg bruker i år som i fjor pengene på en fest med masse GOD mat og DRIKKE. I fjor hadde vi en rolig(?????) kveld med masse mat, og en del drikke.. Det blir nok en av få gode oppfølgere i år:) Jeg er seff sjefs kokk

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...