Gå til innhold

Nettverksproblemer ved kjøring av CS:Source

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tittelen sier opplever jeg nettverksproblemer ved kjøring av CS:Source. Det har seg slik at jeg som vanlig kobler meg på Ventrilo, for så å starte CSS, men hvis Ventrilo er på når jeg skal koble meg til server i CSS henger sistnevnte seg, og jeg må restarte spillet.

Når jeg først er inne går det fint å minimere CSS, og starte Ventrilo, og alt fungerer som normalt. Men når jeg så maksimerer CSS igjen, og skal spille, forsvinner Ventrilo-tilbkoblingen, og ved neste minimering viser Ventriloen meg at jeg har 5000 i ping (noe som absolutt ikke er tilfellet i CSS), og jeg må disconnecte og connecte på den igjen. Og så skjer det samme med en gang jeg får opp CSS...

Jeg trodde først det var Ventriloen som var ødelagt, men det viste seg nå at også MSN og XFire reagerer på samme måten - gir beskjed om at jeg ikke har internett hvis jeg kjører CSS.

Nettverkstilkoblingen har signalstyrke "Utmerket" eller "Veldig god", og er akkurat den samme som jeg har spilt på i snart ett år nå.

Maskinen er derimot ikke den samme. Med nylig oppgradert hovedkort, prosessor (dobbeltkjerne - støtter CSS det?), ram og diverse andre småting og akkurat like nylige CSS-nettverks-problemer er dette mistenkt nummer en.

Men hva kan jeg gjøre?

Forslag mottas med takk!

Degeim

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...