Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fronten minner meg om noen planer jeg hadde for en tid tilbake som jeg har bilder av en plass her på forumet trur jeg. :) 2 vifter på hver side 120 mm og dvd brenner i midten ;)

Dette blir sikkert pent, du har på en måte for meg tatt tak i "drømmen min" med den fronten der !

 

Stå på !

Lenke til kommentar
Fant nå link til MIN front Ligner jo litt på din :D Men min blir det ikke noe av enda.

7518862[/snapback]

Så mistenkelig likt ut! Tror riktignok ikke jeg har sett bildet før.

Hvorfor blir ikke din noe av?!

 

Ser bra ut no. Har du tenkt på å montere 1 eller 2 80mm vifter over I/O portene?

7518984[/snapback]

Jeg tror ikke jeg skal montere flere vifter enn de to i fronten.

Håper sirkulasjonen gjennom strømforsyningen er tilstrekkelig, samt diverse sprekker og hull.

Men, om jeg finner ut at det blir for høy temperatur inni kabinettet, må jeg nok montere ei vifte til. Da blir det nok maks en 80mm kjørende på 7V!

 

 

ekwathne: Takk for det :)

 

Hyggelig med respons!

Jeg har desverre ikke fått gjort noen ting som helst i helga! :blush:

Men, det er snart jul og masse tid å jobbe med kabinettet!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
så på det no og fikk en slaks disagn smak som jeg likte :thumbup:

hvor ska du bestille den lille sjermen du har tenkt og i front der?

synes det var et fryktelig fint.

 

-skal du ha et deksel forran viftene :cry:

trodde du skulle ha viftene synelig jeg :yes:

7607692[/snapback]

 

Takk for det :)

Skjermen blir bestilt fra Hammar.no.

 

Skal ha synlige vifter m/grill. Beklager at skissene er noe missvisende, men Sketchup liker meg ikke! :thumbdown::p

Endret av Noxy
Lenke til kommentar

med tanke på de hardiskene.. blir det vel muligens litt vibrasjonsstøy siden fire hardisker "henger" i noe ullent stål. Burde kanskje inn med noe gummi som sørger for at de er i spenn. kun ein tanke.

 

skrue!HDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDH!skrue

luft !MELLOMROMGUMMIHATTMELLOMROM!

skrue!HDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDH!skrue

Endret av inken
Lenke til kommentar
med tanke på de hardiskene.. blir det vel muligens litt vibrasjonsstøy siden fire hardisker "henger" i noe ullent stål. Burde kanskje inn med noe gummi som sørger for at de er i spenn. kun ein tanke.

 

skrue!HDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDH!skrue

luft !MELLOMROMGUMMIHATTMELLOMROM!

skrue!HDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDHDH!skrue

7670419[/snapback]

 

Jeg vil nok ha noe gummi mellom disken og opphenget.

Vil også, om patentbåndet viser seg å ikke være godt nok, bruke alu i samme fasong i stedenfor.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Du må nok forvente å få en veldig varm pc, når du har så mye inni et så lite kabinett og med ingen vifter som blåser ut, du kan prøve å lave mange luftehull i alu plantene, og håpe at det holder temperaturen nede.

7816417[/snapback]

 

Varmen er jeg klar over...

Kommer nok neppe til å lage noen hull, heller en 80mm vifte som blåser ut luft på ene siden.

Kommer også muligens til å snu PSU-en sånn at den trekker inn luft fra utsiden og blåser det rett ut igjen. Om dette ikke blir for stygt i forhold til designet!

 

Må se på dette når jeg har fått bygget kabinettet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Sjekk ut Trio linker plus funker ikke med N64 men med ps 2 kontroll om det kan funke som alternativ...

Jeg har dette adapteret. Funker til det som det skal brukes til.. Har testa NFSC med PS 2 kontroll gjennom dette adapteret, gikk strøkent uten noe problem. Har selv DancePad som jeg kobler opp til PC med adapteret.

 

Prisen er jo ikke så verst. Så mener jeg å huske at det var 75 kr i frakt send fra sverige produktpris i norske kroner er jo 140-150.. Mulig toll kommer i tillegg :hmm: Men er ikke 100% sikker, det kan du jo finne ut om du finner produktet interesangt. Drivere medfølger selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...