Gå til innhold

playx.no med imponerende tilbud på spill til 360


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi har vel faktisk sett denne, og dvdstrax.no cirka...20 ganger før. De selger alle "eldre" spill for 199, og har gjort det en god, god stund.

7464722[/snapback]

 

Just Cause er da et rimelig nytt, 199 er en svært god pris, spesielt mtp at de fleste andre butikkene selger det til over 400...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Hmm...439,- for Fight Night var ganske dyrt. Noen plass jeg kan få tak i det billig? :hmm:

 

 

OBS: Ikke gå innpå playx.com som jeg gjorde på jobben i forrige uke.....

Lenke til kommentar
Er spillene de sender norske, eller er det danske omslag på de?? trenger vi virkelig ikke betale toll for spillene til 199,-?? :hmm:

7494464[/snapback]

Filmene jeg får har dansk omslag, men hvem bryr seg om språket på coveret?

Alt under 200 kr. går glatt igjennom...

7494523[/snapback]

 

Jeg fikk iallefall svensk omslag. Litt kjedelig når jeg også bestilte en NYPD blue sesong hvor det står "På spaning i New York" på coveret. Ellers bryr jeg meg ikke egentlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Er spillene de sender norske, eller er det danske omslag på de?? trenger vi virkelig ikke betale toll for spillene til 199,-?? :hmm:

7494464[/snapback]

toll er det bare på matvarer, alkohol og klær produsert utenfor EU, moms derimot er det på alle varer over 200kr. Frakt regnes ikke med i totalverdien av varen, men om varen er på over 200 kr, betaler du mva/moms/merverdiavgift på både vare og frakt (om varen koster 199kr, ingen toll, men om varen koster 201 blir mva regnet ut av dette + frakt (eks 201 + 65 * 0.25))

Lenke til kommentar
Kan bare legge til at jeg venter fortsatt på min bestilling... fortsatt ikke sendt (2 uker) så handler neppe herfra igjen!

7557598[/snapback]

 

Som deg har også jeg bestilt Just Cause, for 12 dager siden, og de venter fortsatt på å få spillet på lager. noen dager før bestilte jeg Call of Duty 2, og det hadde jeg i hus en uke senere. ingen av spillene var på lager, men jeg tror problemet er å få Just Cause til lageret sitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...