Gå til innhold

Den feteste vokalisten - ikke growling. Nominasjon


haarod

Anbefalte innlegg

Ja. Og jeg har da selvfølgelig hørt studioopptak fra Borknagar og Arcturus. Disse stemmer heller ikke overens med liveopptakene. Ingen av studioopptakene som er gjort av han stemmer overens med livevokal.

 

edit:

At det er en forsjell der er fakta, så jeg forstår ikke helt hva du kverulerer på?

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor har jeg sagt at han synger stygt live?

7472980[/snapback]

 

Ingen steder jeg kan se hvertfall :]

Bare la merke til du nevner at vokalen ikke stemme overens live kontra studio, noe som forsåvidt aldri kan matche helt, om det ikke er playback. Men syns ikke det er så utrolig forskjell på noen av låtene på shipwrecked.

Lenke til kommentar
Bare la merke til du nevner at vokalen ikke stemme overens live kontra studio, noe som forsåvidt aldri kan matche helt, om det ikke er playback.

7473002[/snapback]

Ja, men vokalen er ikke like. Vokalen til Simen er mye dypere i det virkelige liv enn på studioinnspillingene.

7476272[/snapback]

 

Kan diskuteres.

7476842[/snapback]

Haha, det var ikke spesielt bra vokalpresantasjon akkurat.

Lenke til kommentar
Bare la merke til du nevner at vokalen ikke stemme overens live kontra studio, noe som forsåvidt aldri kan matche helt, om det ikke er playback.

7473002[/snapback]

Ja, men vokalen er ikke like. Vokalen til Simen er mye dypere i det virkelige liv enn på studioinnspillingene.

7476272[/snapback]

 

Kan diskuteres.

7476842[/snapback]

Haha, det var ikke spesielt bra vokalpresantasjon akkurat.

7477485[/snapback]

 

Må ta i betrakning at du syns Manowar er kult da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...