Gå til innhold

Den feteste vokalisten - ikke growling. Nominasjon


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja. Corny skulle egentlig vært i den andre tråden. Er du ikke enig? Så kunne vi tatt Larsy her, med tanke på hans cold choirs på BFD,

7465153[/snapback]

 

Syns egentlig ikke at hverken Corny eller Larsy hører hjemme i noen av trådene, men skulle det blitt en av dem måtte det blitt larsy i denne! :p

 

EDIT: Ikke misforstå meg. Liker dem, men foretrekker f.eks. Renkse, Orlando, Cavanagh, Rygg osv. langt foran...

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Åja. Corny skulle egentlig vært i den andre tråden. Er du ikke enig? Så kunne vi tatt Larsy her, med tanke på hans cold choirs på BFD,

7465153[/snapback]

 

Syns egentlig ikke at hverken Corny eller Larsy hører hjemme i noen av trådene, men skulle det blitt en av dem måtte det blitt larsy i denne! :p

 

EDIT: Ikke misforstå meg. Liker dem, men foretrekker f.eks. Renkse, Orlando, Cavanagh, Rygg osv. langt foran...

7465172[/snapback]

Skal du ha en real spanking? Seriøst, Corny gjorde liksom en helt grei jobb før. Men nå har han jo 5-6 forskjellige stemmer, og alle er bare drit bra. Og det er passe seigt syns nå jeg.

Lenke til kommentar
Åja. Corny skulle egentlig vært i den andre tråden. Er du ikke enig? Så kunne vi tatt Larsy her, med tanke på hans cold choirs på BFD,

7465153[/snapback]

 

Syns egentlig ikke at hverken Corny eller Larsy hører hjemme i noen av trådene, men skulle det blitt en av dem måtte det blitt larsy i denne! :p

 

EDIT: Ikke misforstå meg. Liker dem, men foretrekker f.eks. Renkse, Orlando, Cavanagh, Rygg osv. langt foran...

7465172[/snapback]

Skal du ha en real spanking? Seriøst, Corny gjorde liksom en helt grei jobb før. Men nå har han jo 5-6 forskjellige stemmer, og alle er bare drit bra. Og det er passe seigt syns nå jeg.

7465200[/snapback]

 

Jeg liker Corny, men nominerer andre før jeg nominerer han!:p

Lenke til kommentar
Åja. Corny skulle egentlig vært i den andre tråden. Er du ikke enig? Så kunne vi tatt Larsy her, med tanke på hans cold choirs på BFD,

7465153[/snapback]

 

Syns egentlig ikke at hverken Corny eller Larsy hører hjemme i noen av trådene, men skulle det blitt en av dem måtte det blitt larsy i denne! :p

 

EDIT: Ikke misforstå meg. Liker dem, men foretrekker f.eks. Renkse, Orlando, Cavanagh, Rygg osv. langt foran...

7465172[/snapback]

Skal du ha en real spanking? Seriøst, Corny gjorde liksom en helt grei jobb før. Men nå har han jo 5-6 forskjellige stemmer, og alle er bare drit bra. Og det er passe seigt syns nå jeg.

7465200[/snapback]

 

Jeg liker Corny, men nominerer andre før jeg nominerer han!:p

7465233[/snapback]

Ikke hvis jeg tvinger deg. Men joda, fins bedre enn han. Men han er en av mine 3 på topp i alle fall.

Lenke til kommentar
Luca Turilli - Luca Turilli, Luca Turilli's Dreamquest, samt gitar i Rhapsody (Of Fire).

7463276[/snapback]

Luca Turilli har da virkelig aldri sunget på en eneste innspilling såvidt meg bekjent. Er Olaf Hayer som synger i Luca Turilli, og ett eller annet kvinnfolk i Dreamquest.

 

Mine forslag:

Matt Barlow (ex-Iced Earth)

Daniel Gildenlöw (Pain of Salvation)

Endret av kakk
Lenke til kommentar
Jeg bør kanskje si hva jeg legger i "feteste":

 

Det er ikke nødvendigvis den som synger renest og best teknisk, men den som har den mest særegne og "feteste" stemmen man burde nominere.

 

Hvem nominerer du Niskivara? Eller skal jeg bare velge en?

7463960[/snapback]

Alle på den listen MÅ med, ellers streiker jeg i protest.

 

Men hvis jeg bare kan nominere en så må det bli Halford. Ingen andre vokalister treffer meg så midt i hjertet som ham. Fra de snilleste til de slemmeste tonene.

 

(PS! Ingen av vokalistene der var nominert for teknikken, siden Willie Nelson er den eneste virkelig tekniske vokalisten der. De andre tre er selvlærte og gjør masse av "feil", men det er det som gjør stemmene deres så fantastiske).

7464043[/snapback]

 

Er helt enig med deg, men hvis jeg gjør unntak må jeg gjøre flere. Så får håpe noen andre nominerer dem, i hvertfall Waits.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...