ShredLord Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Spelet er jo ikkje nestegenerasjon, det er jo det som er poenget. Har vore tilgjengelig på PSP og arkademaskiner i laaaaang tid. Likevel er det ei knallbra tilbod til Ps3-eigarar til å laste ned. I tillegg til ein haug med Ps1-spill og gratis GT HD-demo. Synes Sony verkeleg har fått fart på online-tenesta.
Pricks Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Er nesten neste generasjons pupper da, det skal de ha: http://img404.imageshack.us/img404/4754/tekken07ta7.jpg
Avean Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Føler Namco har tapt seg i det siste. Jeg forguder Tekken serien men skulle ønske de gjorde noe nytt, gi oss blod for det første istedenfor splasheffektene og gi oss mulighet til å knekke armer og ledd så diverse comboer ikke fungerer lenger. Og ja det irriterer meg at de ikke har laget noe Tekken som tar ibruk PS3 ordentlig. Det er ingen forskjell overhodet mellom dette og Tekken 4. Virker som de har lyst til å se Tekken dø ut.
tidus2k4 Skrevet 28. desember 2006 Skrevet 28. desember 2006 Og ja det irriterer meg at de ikke har laget noe Tekken som tar ibruk PS3 ordentlig. Det er ingen forskjell overhodet mellom dette og Tekken 4. Virker som de har lyst til å se Tekken dø ut. De holder jo på å lage tekken 6 til ps3.
Bear^ Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Blir jeg å se så fin grafikk om jeg kjøper enn PS3 og spiller den på min 21" CRT skjerm som er noen år gammel, eller trenger jeg å investere i en flatskjerm med HD klare muligheter til godt over 6k? Tror nok jeg må det, og da kaller jeg disse bildene for lureri. Er foresten ikke noe særlig imponert over bildene jeg, samt at Tekken har tapt seg i det siste, med masse oppgulp.
ShredLord Skrevet 29. desember 2006 Skrevet 29. desember 2006 Som sagt utallige gongar før. Det er ikkje intensjonen at du skal bli imponert over grafikken her. Det er ein port som du kan laste ned for ein slikk og ingenting over PS storen. Dette er ikkje Tekken 6 Og for guds skuld, tida burde vere over no då folk seier Ps3 ikkje har noko å imponere med. Elles, så ser sjølvsagt eit spel som støtter heilt opptil 1080p best ut i den oppløysinga. Det seier seg sjølv.
KongRudi Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Angående at grafikken blir bedre dersom du tar bilde av spillet på TV med kamera, er bare tull. For det første så blir det falsk blur på bildet, du får også små firkanter på bildene, og du får helt falsk lyssetting, du har også sannsynligvis dårligere kamera i forhold til TV, i tillegg til at du tar bilder av flere frames på engang, og dersom du skalerer bildet til en annen størrelse vil du også miste detaljer, og om du i tillegg skulle gjøre det om til JPG så har du en helt annet bilde, og da har jeg ikke engang nevnt en tredjedel av de tingene som forverrer bildet. De som har spillt spillet sier at grafikken er merkbart bedre, altså oppgradert iforhold til det som er på Tekken DR arcade versjonen. Grafikkmessig ligger noenlunde i samme klasse som DoA-spillene til 360 bare i høyere oppløsning, sa en som reviewet begge spillene. Fighting-comboer og gameplay var noenlunde likt også. Det er ikke online play, men det er mulig å gjøre noe med ghost fra andre spillere fra rankinglistene. Dersom dette ikke er godt nok for dere, så må dere vente på neste spill i Virtua Fighter serien, og heller kjøpe det til 4 ganger prisen. Namco har sagt at dem vil spre Tekken serien ut til tidspunkt som de ikke kommer til å konkurere mot VF5, så det betyr at vi som liker sloss-spill vil få bra spredning på spillene. Uansett dersom du ikke er fornøyd med Tekken 5: DR så kan du jo alltid lete etter andre like gode tilbud på andre konsoller sine nedlastningstjenester. Lykke til.
Lil-H Skrevet 30. desember 2006 Skrevet 30. desember 2006 Føler Namco har tapt seg i det siste. Jeg forguder Tekken serien men skulle ønske de gjorde noe nytt, gi oss blod for det første istedenfor splasheffektene og gi oss mulighet til å knekke armer og ledd så diverse comboer ikke fungerer lenger. Og ja det irriterer meg at de ikke har laget noe Tekken som tar ibruk PS3 ordentlig. Det er ingen forskjell overhodet mellom dette og Tekken 4. Virker som de har lyst til å se Tekken dø ut. 7596072[/snapback] Nåja, Tekken er vel og blir Tekken, men det hadde vært artig om de gjorde noe nytt slik som du nevnte. Jeg vil ha gore Grafikken har hvertfall bare blitt bedre og bedre, noe som er positivt. Lenge var Tag min favoritt, så kom 4'ern (som etter min mening er den Desidert dårligste.. altfor få folk og ikke noe særlig sånn stort sett). 5'ern derimot. Det er det beste tekken-spillet so far. Endelig har de klart å få litt fortgang i serien. Hadde gjort seg hvis de laga comboene til Christy mye vanskeligere, kanksje alle de nabbete vennene mine hadde valgt noen andre da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå