Gå til innhold

Bilder fra polentur...kritikk?


lasse91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Var på klassetur for noen uker tilbake, reise gjennom polen og tyskland... meget interesant reise..... tok også noen bilder, og lurer på om dere har noe kritikk å komme med :p

7456171[/snapback]

Det var fine bilder,syns du har fanget motivene godt her,har vært der selv.Skarpe og klare farger her ja :thumbup: .

Likte det bilde med piggtråden best flott fokusering på det bildet.

Endret av Feltherre
Lenke til kommentar

Veldig bra!! Mine favoritter var det første, med "sengene" - det fungerer helt uten forklaring, man ser med en gang hva og dermed hvor det er - og et hvor himmelen lyser ned på vakttårnet - kanskje den formen for kontrast er litt klisje, men hvor skulle det fungert bedre enn her? Og synd at himmelen ble utbrent. Skjev horisont gjør meg ingenting, men jeg tror jeg ville beskåret det rett under søledammen. På det siste piggtrådbildet forventet jeg at et eller annet på de andre trådene også skulle vært i fokus... det er ikke redigert?

 

Også har du fått en slags gammel støvete feeling på selve bildene som jeg liker. Alt i alt, flotte greier.

Lenke til kommentar

Bildene var fine men virker litt kontrastløse og blasse, delvis på grunn av bilderedigeringen kan det virke som ( tenker spesielt på bilde 2 ).

Jeg går ut fra du har gjort himmelen mørkere enn på originalen noe som lett kan føre til at hele bildet blir litt grått.

Nå kan det jo godt tenkes at det var det du ville frem til, men det er nå hvertfall min personlige mening ;)

 

Ellers var det bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...