Gå til innhold

Hva er den vanskeligste moben du har soloa?


Anbefalte innlegg

eg one-shotter nesten noen mobber i South Winterspring..

Trinket CoD så Banishx2.. Når siste banish er ferdig så hitter CoD 8000.. Så sende 1 eller 2 shadow bolts så er han død

 

når begynte CoD å critte?

 

og btw: de har 17k hp, så 1 eller 2 shadowbolts fra deg må være rimelig heavy ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
den store dragen i ... en plass xD som patrulerer en plass.. husker ikke helt, men tror det er der the dark portal er.. var lvl 57/58 paladin

7631996[/snapback]

 

Du tok Teremus... med en level 57/58 paladin?

HAH!

Beklager, men det der har jeg SVÆRT vanskelig for å tro.

 

Neste gang du finner på noe som ikke er sant, så prøv å gjøre det litt troverdig i det minste. :)

Lenke til kommentar
den store dragen i ... en plass xD som patrulerer en plass.. husker ikke helt, men tror det er der the dark portal er.. var lvl 57/58 paladin

7631996[/snapback]

 

Du tok Teremus... med en level 57/58 paladin?

HAH!

Beklager, men det der har jeg SVÆRT vanskelig for å tro.

 

Neste gang du finner på noe som ikke er sant, så prøv å gjøre det litt troverdig i det minste. :)

7639115[/snapback]

 

Sett en 41 hunter (noe rundt den levelen) ta ham, så hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
den store dragen i ... en plass xD som patrulerer en plass.. husker ikke helt, men tror det er der the dark portal er.. var lvl 57/58 paladin

7631996[/snapback]

 

Du tok Teremus... med en level 57/58 paladin?

HAH!

Beklager, men det der har jeg SVÆRT vanskelig for å tro.

 

Neste gang du finner på noe som ikke er sant, så prøv å gjøre det litt troverdig i det minste. :)

7639115[/snapback]

 

Sett en 41 hunter (noe rundt den levelen) ta ham, så hvorfor ikke?

7639465[/snapback]

 

Jeg vet om huntere på level 60 som har klart å ta han etter en halvtime med kiting i sirkel, men aldri på 41. (Skjønt det går å kite han til Stormwind for så å la vaktene drepe han visstnok.)

 

Derimot tror jeg NEPPE en paladin klarer det, nemlig fordi han ikke har mulighet for å kite i det hele tatt.

At han attpåtil var under level 60 (utelukker da altså endgame gear) tar jeg da som en ren løgn.

 

Når jeg og noen kamerater tar han pleier vi å være rundt 4 stykker på level 60, priest, warrior og 2 shamaner.

Fullt mulig med 3 stykker også, kanskje også 2 dersom man tar i bruk gode teknikker og har bra utstyr.

 

Men at en paladin på 57/58 klarer det: No way.

Løgn.

Lenke til kommentar

Vanskeligste jeg har tatt?

 

Jeg prøvde meg på Deadmines med lvl 34 roguen min.

VC hadde igjen 30% men alle de andre gikk.

 

Skal nevnes at jeg fortsatt har veldig dårlig gear xD

 

Og VC hadde daua om jeg hadde hatt en bedre health pot.

så jeg skal prøve igjen ;P

Lenke til kommentar
Prøvde meg på DM her om dagen med den twinka level 29 roguen min.

Klarte meg helt alene inn til Mr.Smite, men på han kan jeg vel si at Parry er et fint stikkord. Var ikke snakk om å ta han og de 2 addsa hans :<

7590577[/snapback]

Doh, han har jo ikke adds. Mener du folka i hjørnene? De aggroet ikke for et par patcher siden vaffel.

 

Og bare for å gjenta det, det er mulig, har selv tatt alt inc. VC, med 29 twink, uten mad enchants.

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Lekte litt i Winterspring i går kveld. Tok ned den patruljerende dragen Spellmaw (horde Onyxia quest?) for deretter å gå inn i hulen og ta knekken på Manaclaw. Vet ikke hvor harde disse regnes for å være? Draintanket begge to iallefall.

 

Prøvde Scryer innerst i hulen uten suksess, han hadde 35k hp og traff meg for 1400.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Nå har The Burning Crusade vært ute en stund, og folk har fått tid til å bli level 70.

Så nå spør jeg igjen, "Hva er den vanskeligste moben du har soloa?" Tenker spesielt på nye Outland-mobs nå.

 

Selv har jeg nesten ikke spilt på magen etter at den ble level 70, så har ikke fått tid til å eksperimentere med mobs enda. Men, kan vel kanskje nevne at jeg soloa 90% av alle 2man-quester på veien til 70, for hva nå enn det er verdt.

Det vanskeligste questet da, må vel har vært det i Netherstorm, hvor man skulle drepe en forbanna stor giant som var imune mot slows. Husker ikke helt hva han eller questet het, men vet at en reward var en relativt brukbar caster-back.

 

Nå kan du fortelle om dine opplevelser : )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...