Gå til innhold

Playstation 3, Erfaringer osv..


sir-alex

Anbefalte innlegg

Jeg har nå endelig mottatt min playstation 3! Den står nå ved siden av meg, og den er så lekker at det er til å grine av :dribble:

 

Jeg tenkte kanskje det hadde vært interessant for dere å få noen erfaringer, når jeg har testet den ut litt?

Skal teste den ut idag og skrive litt om den ikveld.

 

Min Ps3 er den beste versjonen, altså 60GB. Og jeg skal teste den med spillet Ridge racer 7.

Ingen tvil om at det blir gamingkveld hos meg i aften!

 

Har dere noen spørsmål, så spør :thumbup:

 

Kommentarer angående maskinen kommer ikveld.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ugh, ikke for å høres ut som en kritisk jævel...

 

Men Ridge Racer 7?!?!?!? Fant du ikke noe bedre spill?

7453833[/snapback]

 

 

Ridge Racer 7 var det standardspillet som følgte med. Jeg har bestilt flere spill, og de er på vei.

 

Jeg tenkte bare å gi ett generelt førsteinntrykk av Playstation 3. Hvis dere har så fryktelig mye imot dette spillet, så trenger jeg absolutt ikke å gi noen tilbakemeldinger?

Lenke til kommentar
I følge en lang artikkel Gamespot nylig har kommet med, ser spillene generelt sett mye bedre ut på Xbox 360 enn på PS3, noe som er ironisk, med tanke på at det eneste Sony virkelig kunne skryte hardt av, var teknologien som gikk med i CPU'en og GPU'en.

7456315[/snapback]

 

Finnes mange tråder om akkurat dette

Det er ingen hemlighet at det er 1-0 til X360 så langt

Lenke til kommentar
I følge en lang artikkel Gamespot nylig har kommet med, ser spillene generelt sett mye bedre ut på Xbox 360 enn på PS3, noe som er ironisk, med tanke på at det eneste Sony virkelig kunne skryte hardt av, var teknologien som gikk med i CPU'en og GPU'en.

7456315[/snapback]

 

Nuvel, jeg har også lest den artikkelen. Og, jeg vil fortsatt ikke si meg enig. XboX 360 har nå vært ute lenge, ergo har utviklere fått lekt og gjort seg kjent med den.

 

Skal vi trekke frem et eksempel på et spill som er nesten ferdig utviklet til PS3 og ser fantastisk ut, er det vel uten tvil Motorstorm.

Lenke til kommentar

Det er release spillene til PS3! Mot Xbox 360 spill. Xbox har vært på markedet et år! Man kan jo ikke sammenligne grafikken på spillmaskinene ennå! Xbox 360 har et års forsprang! Vi kan se hvem som har best grafikk om et år! Først da blir vinneren av hvem som hår best grafikk kåret...

Jeg tipper grafikk om ett år:

1. PS3 med bittelitt.

2.Xbox 360

3.PSP

4. PS2

5. Nintendo Wii!

Lenke til kommentar

Har selv en PS3. Min maskin er oppgradert med en 120 gigg harddisk. Er meget fornøyd med den. Kjører ps3'ern med HDMI mot en 51" HD tv. Lyden kjører jeg optisk gjennom mitt bose lifestyle hjemmekinoanlegg. Dette er bare mega.

 

Ser at noen kritiserer Ridge Racer 7. Jeg kjøpte også det spillet. Dette gjorde jeg etter å lest en bøtte med anmeldelser av bil spill til ps3. Synes det er helt ok. Selv venter jeg egentlig på release av Colin Mcrae over nyåret.

 

Har lastet ned demoen av Motor Storm. Veldig bra spill. Ser virkelig fra mot lanseringen av det spillet.

Endret av butare
Lenke til kommentar
Jeg har nå endelig mottatt min playstation 3! Den står nå ved siden av meg, og den er så lekker at det er til å grine av :dribble:

 

Jeg tenkte kanskje det hadde vært interessant for dere å få noen erfaringer, når jeg har testet den ut litt?

Skal teste den ut idag og skrive litt om den ikveld.

 

Min Ps3 er den beste versjonen, altså 60GB. Og jeg skal teste den med spillet Ridge racer 7.

Ingen tvil om at det blir gamingkveld hos meg i aften!

 

Har dere noen spørsmål, så spør :thumbup:

 

Kommentarer angående maskinen kommer ikveld.

7453810[/snapback]

 

Har du kjørt alle softwareoppdateringene? versjon 1.30 kom 6/12. Lastet den ned i går. Den gir blant annet støtte for ekstern harddisk og en del bluetooth headset. Skal teste usb mus og tastatur i helgen. Leste en artikkel i går om at Logitech har en del ratt som er kompatible med ps3. Det må vel også testes?

 

Det som jeg synes er artig, er muligheten til å laste ned demoer. Har 3 stykker nede nå. Filene ligger på rundt 750 - 850 megg, så det er godt jeg har en 30 megg fiberlinje. Artig at det fungerer så godt trådløst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...