Gå til innhold

Playstation 3, Erfaringer osv..


sir-alex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, men finnes det en kabel slik at man kan spille på pc skjermen?

7512281[/snapback]

 

Det er desverre bekreftet at VGA-kabel ikkje blir å oppdrive i fra Sony sin side ihvertfall, idiotisk men sant :)

7512840[/snapback]

 

ja, de satser heller på HDMI som er standard på nesten alle HDTVer i motsetning til VGA, som kun de særeste HDtvene støtter

Lenke til kommentar
Tviler sterkt på at ps3 kommer til å gå forbi xbox 360, i hvertfall på det grafiske, da xbox 360 har en kraftigere gpu.

 

Digger når folkene drar frem disse gpu'ene og de 17 flupeluene og dupeduene som ingen egentlig vet hva er.. men de nevner det likevel :p

 

Men nok om det..

 

Jeg har et spørsmål til den heldig ps3 eier, ettersom jeg har lyst og importere selv.

 

Hvordan er det med internet play på en US/Jap ps3 om man bor i norge. Vil det bli noe problem? Er det egne servere og sånt?

 

Takker for svar.. dette er meget relevant for meg :)

Lenke til kommentar
Noen ønsker om hva slags bilder jeg skal legge ut av ps3?

7503317[/snapback]

 

To bildeønsker :)

 

1. Bilde av den med det dekselet foran oppe.

2. Bilde av Ridge Racer 7 inni coveret med manual og bluerayen stående i.

 

:cool:

7507060[/snapback]

 

 

Etter ditt ønske:) PS: Mobilkamera.

 

1. (Det er her man stikker inn de ulike type minnekortene) dsc00021fo0.th.jpg

 

2. dsc00022vc9.th.jpg

 

dsc00023ja6.th.jpg

 

 

 

 

 

Elsker min Ps3! Noen tips til spill jeg bør teste ut?? Jeg får kjøpt spill for 400,- pr stk. Så det er rimelig!

Har vurdert sterk å kjøpe Motorstorm! Men det er kun den japanske utgaven av spillet, som ikke har online-spilling som mulighet. Venter heller på den amerikanske som kommer nå etter jul.

Endret av sir-alex
Lenke til kommentar
Noen ønsker om hva slags bilder jeg skal legge ut av ps3?

7503317[/snapback]

 

To bildeønsker :)

 

1. Bilde av den med det dekselet foran oppe.

2. Bilde av Ridge Racer 7 inni coveret med manual og bluerayen stående i.

 

:cool:

7507060[/snapback]

 

 

Etter ditt ønske:) PS: Mobilkamera.

 

1. (Det er her man stikker inn de ulike type minnekortene) dsc00021fo0.th.jpg

 

2. dsc00022vc9.th.jpg

 

dsc00023ja6.th.jpg

 

 

 

 

 

Elsker min Ps3! Noen tips til spill jeg bør teste ut?? Jeg får kjøpt spill for 400,- pr stk. Så det er rimelig!

Har vurdert sterk å kjøpe Motorstorm! Men det er kun den japanske utgaven av spillet, som ikke har online-spilling som mulighet. Venter heller på den amerikanske som kommer nå etter jul.

7527103[/snapback]

 

 

Resistance fall of man :thumbup:

Lenke til kommentar
Om du liker å spille online skal RFOM var veldig bra, det er dette som bærer spillet meiner no eg, eller har eg fått intrykk av får eg vel heller si.

7529125[/snapback]

 

 

Jaja, det er kjempe artig å spille online! Men man burde egentlig spille en del solo først, så du blir litt god. Er ganske kjedelig å spille online, hvis du blir overkjørt hele tiden.

Lenke til kommentar

Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!?

Lenke til kommentar
Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!?

7538229[/snapback]

 

Får håpe du slipper toll på din Ps3, slik jeg gjorde.

 

Motorstorm selges på Ebay. Japansk utgave. Kun Japansk språk, ikke engelsk.+ at det ikke er muligheter for multiplayer gaming hverken vanlig eller online med den japanske:(

Derfor venter jeg til den amerikanske versjonen av Motorstorm kommer etter jul. Man må jo ha onlinespilling!

 

Men vet noen når Assassians Creed kommer til ps3? I USA eller Japan...

Lenke til kommentar
Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!?

7538229[/snapback]

 

Hvor mye betalte du for den?

Lenke til kommentar
Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!?

7538229[/snapback]

 

Hvor mye betalte du for den?

7538315[/snapback]

 

Jeg betalte 5.400,- NOK inkl frakt. Fint at dollaren er MEGET lav!

Lenke til kommentar
Min PS3, kjøpt på ebay har ankommet Gardermoen (står i tollen!). Gleder meg til jeg står med den i armene mine. Er det noen her som har kjøpt Motorstorm, japansk utgave. Vurderer det spillet, men sliter litt med å finne steder å kjøpe det etter at lik-sang har lagt ned, og play-asia ikke sender det til norge lengre! Noen som har noen bra nett sider som selger Japanske spill?!?

7538229[/snapback]

 

Hvor mye betalte du for den?

7538315[/snapback]

 

Jeg betalte 5.400,- NOK inkl frakt. Fint at dollaren er MEGET lav!

7538343[/snapback]

 

 

Dette var vel den billigste modellen? 20 Gb. Følgte det med noe spill?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...