Gå til innhold

når vet man at man er god eller dårlig i Wow?


Anbefalte innlegg

jeg har spilt gjevnlig wow siden sommerferien 2006 startet.. startet en druid på en pvp server. jeg er nå på lvl 56, null epic, 15 gull, kun honored med darnassius... 3 med wildheart gear som jeg har kjøpt på AH, har kun vært på BRD 1 gang, greide ikke ST før jeg var på lvl 54.. har ikke funnet meg til rett i noe spes guild som jeg gjevnlig spiller sammen med. har lvl 3 i rank, og lite i proffesions..og jeg som har spilt i snart et halvt år!

noen ganger føler jeg jeg at jeg suger skikkelig, og alle andre rundt meg er mye bedre..hva med dere andre, gjør dere det greit i wow?

bare la meg få det klart, er jeg dårlig?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Charactern din er dårlig hvis du sammenligner med de beste characterne ihvertfall, hvis du tenker på skills, så er det ganske unødvendig i et spill som WoW.

7449092[/snapback]

 

 

Man trenger ikke omglolaim skills, men det kan da være en fordel om man skjønner hvordan spillet fungerer, noe jeg mistenker at Janern kansje ikke er helt inne i siden characteren er sånn som den er på lvl 54 :p

 

Sett deg ned og les litt om klassen din Janern, besøk noen forum osv så hjelper det fort på. Og siden du er druid kan det være greit og bestemme seg hvilken retning du skal gå (healing, dps,tank) sånn at du ikke blander for mye.

Lenke til kommentar
Charactern din er dårlig hvis du sammenligner med de beste characterne ihvertfall, hvis du tenker på skills, så er det ganske unødvendig i et spill som WoW.

7449092[/snapback]

 

 

Man trenger ikke omglolaim skills, men det kan da være en fordel om man skjønner hvordan spillet fungerer, noe jeg mistenker at Janern kansje ikke er helt inne i siden characteren er sånn som den er på lvl 54 :p

 

Sett deg ned og les litt om klassen din Janern, besøk noen forum osv så hjelper det fort på. Og siden du er druid kan det være greit og bestemme seg hvilken retning du skal gå (healing, dps,tank) sånn at du ikke blander for mye.

7449150[/snapback]

ja.. jeg angrer i ettertid at jeg valgte druid faktisk.. starter en ny character for et par dager siden, en priest.. og det går fortere unna.. er på lvl 14... da jegvar på lvl 12 kunne jeg lett ta en fiende på lvl 16-17, det kunne jeg bare glemme ågjøre det samme med da jeg var druid.

Endret av janern21
Lenke til kommentar

Det går ikke an å si at noen er god eller dårlig før de dinger lvl 60 og for prøvd seg litt da, slike ting som BRD og ST er det fint lite folk bryr seg om man klarer.

 

End-game kan være mye lettere en BRD :) ingen grunn til å bekymre seg, lvl opp til 60 gå litt 5-10 man instancer, skaff deg litt gear og så kan du begynne å leke med End-game eller PVP! les litt på forumer om classen din, og prøv ut nye takktikker og slike ting. Man lærer best av sine egne feil vet du :cool:

Lenke til kommentar

Lett å ta ein mob som er 4 lvls høgare som druid, må berre vete korleis.

Druid = shapeshifters. Og imo det kjekkaste som finst i spelet. Men det trenger vi ikkje å diskutere her.

 

God spelar? Tja, so lenge han/ho gjer som han skal kan vi sei han er god.

Det med at du ikkje har epics i den lvlen du er no har ingenting å sei med kor god du er. Det at du ikkje har farma rep med X ulike faksjoner har Ingenting å sei om kor god du er. Det at du har 15g har ingenting å sei med kor god du er, berre at du kanskje burde spare litt penga :)

 

Eg foreslår at du starter med enten skinning eller herbalismen, lett å lvle opp og kan tene bra med penger. Du bør ta eit par brd runs, god og lett plass å trene seg opp, so lenge ikkje resten av gruppe er komplette idioter. Og finn ut om du vil vere, balance, resto eller feral. Dersom du skal fortsette å spele druid då.

Berre ta det med ro og ikkje tenk på kva andre seier, spelet er til for å ha det kjekt. Personer som går rundt med tier 3 treng ikkje å ha so ufattlig store skills, berre spelt mykje mykje mykje meir.

Lenke til kommentar
Charactern din er dårlig hvis du sammenligner med de beste characterne ihvertfall, hvis du tenker på skills, så er det ganske unødvendig i et spill som WoW.

7449092[/snapback]

 

Hans character er dårlig sammenlignet med stort sett alle andres :p

 

du trenger bare en arm for å å spille wow.. enten beveger du deg, eller så slår du/kaster du magi... ingen direkte mellomting, utenom pvp selvsagt..

Lenke til kommentar
Charactern din er dårlig hvis du sammenligner med de beste characterne ihvertfall, hvis du tenker på skills, så er det ganske unødvendig i et spill som WoW.

7449092[/snapback]

 

 

Man trenger ikke omglolaim skills, men det kan da være en fordel om man skjønner hvordan spillet fungerer, noe jeg mistenker at Janern kansje ikke er helt inne i siden characteren er sånn som den er på lvl 54 :p

 

Sett deg ned og les litt om klassen din Janern, besøk noen forum osv så hjelper det fort på. Og siden du er druid kan det være greit og bestemme seg hvilken retning du skal gå (healing, dps,tank) sånn at du ikke blander for mye.

7449150[/snapback]

ja.. jeg angrer i ettertid at jeg valgte druid faktisk.. starter en ny character for et par dager siden, en priest.. og det går fortere unna.. er på lvl 14... da jegvar på lvl 12 kunne jeg lett ta en fiende på lvl 16-17, det kunne jeg bare glemme ågjøre det samme med da jeg var druid.

7449179[/snapback]

 

 

Bare vent til du når 60 og får det raiding guild^^ Da vil du nokk fårstå at druid ikke er så ille:p

Lenke til kommentar
Bare vent, med en gang du kommer i level 60 med en druid, vil alle ta deg inn i end-game guilds, fordi det er så få (ihvertfall på min server) og det er veldig lett å geare druids opp, litt t1 og litt random epics ^^

7450791[/snapback]

 

:yes::yes::yes::yes::yes:

 

Enig med Qizaa!

På min server er det akkurat samme situasjon, få druids, men plenty a end-game guilds som vil ha deg med. Har en kompis som spiller druid og han får stort sett en invite hver dag fra en eller annen løk som vil ha han med..

 

Fortsett janern!! :thumbup:

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg mener den beste måten å få erfaring på er å gjøre mange instancer med folk du kjenner, enten IRL eller ingame. De forteller deg alle feil du gjør, slik at du hele tiden vil forbedre deg. Når det kommer til end-game raiding, synes jeg det var forbasket kjedelig. Som mage var oppgaven min å være waterboy, buffer og frostbolt spammer.

 

når det gjelder økonomi lønner det seg å ikke hele tiden kjøpe nytt gear på AH for eksempel. Skaff deg atlasloot og sjekk hvor det dropper gear som passer deg. Jeg er nå level 47 med min rogue, og har allerede 480 gull (200g fra mainen :p)

 

Noe jeg savner fra blizzard sin side er 5 og 10 mann instancer som virkelig krever noe ut av spillerene. Alt av 5-man instancer i dag er for enkelt, og forhåpentligvis vil "Heroic" alternativet gjøre det morsommere for de litt mer erfarne spillerene :)

Lenke til kommentar

Jeg har spilt like lenge som deg.

 

Gnome lock 60, rank 7 før restart.

 

3 Epics, Felheart Bracers og Belt + AH kjøpt Eye of Flame.

 

Vært i MC, ZG, AQ20 og Ony. Eneste jeg har gjort fullt er vel ZG. Kommet halveis i MC og AQ20. Fikk Ony til 30 %.

 

Dette var ikke guilden min. Den er for liten til å kjøre slike instancer atm. Alt dette var PuG.

 

Gi oss /played, så kan vi sammenligne.

Lenke til kommentar

Jeg har bare en lvl 60 warrior men har spillt ca 115 dager med den. Full Tier 2. Guilden min har starta på naxx.. men nok om det.

 

jeg mener at gear ikke har så mye å si. KAN man å spille (know ure class som man sier) så hjelper det MYE!

 

for eks.. med warrior hvor mye man tåler hjelper men om man ikke klarer å tanke så er det ikke noe vits.

 

Man må ha oversikt, tenke raskt, følge med, forutse hva som kommer til å skje.. alt dette gjør deg til en mye bedre spiller.

 

vanskelig og forklare men... man må lære.. noen har ikke alt som skal til for å bli "god".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...