Gå til innhold

Hvor vanskelig er call of duty 2 på veteran?


MasterShake

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe ja, har runna spillet på veteran jeg også. Men det som var det jævligste var vel når du enten saver og blir skutt i hodet og dør for hver gang du starter, eller at artilleri bomben har fått bedre "rekkevidde" når den treffer jorda, og at du alltid dør på samme sted.. var en del sånne når jeg spilte det iallefall, men etter at du har gitt spillet litt tid så kommer alt seg :) Og ja er jo litt vanskelig med mindre du er veldig leet fra før av..

Lenke til kommentar
Men det er mer moro enn frustrasjon?

7447562[/snapback]

 

Dette er kanskje litt teit og si.. Men noen ganger var det stor frustrasjon, og grunnen til at jeg fortsatte var egentlig kun bare for og få achievements. .hehehe :p

 

Når du spiller det på enkelt, er det snakk om at du tåler 4-5 skudd.. Veteran er det snakk om 1, eller kanskje 2..

Lenke til kommentar

Synes Veteran er genialt!! :thumbup: Sant at det er veldig vanskelig, men det er jo gøy også da med litt utfordinger... Jeg står fast akkurat nå, men synes ikke det er det største problemet: Jeg har alltid trykket "resume game" og "continue game" helt siden jeg startet, men av en eller annen grunn hoppet maskina over det siste oppdraget i "British campaign"... :hmm: Noen som har opplevd det samme?? Lurer bare på om jeg får achievments for "won the war on veteran" når jeg blir ferdig, eller om jeg må starte helt på nytt igjen.. Noen som kan svare på dette? :(

Lenke til kommentar

Veteran på COD2 er kastekontrolleriveggen vanskelig. MYE vanskeligere enn COD3. Er gjennom begge på veteran og sleit no sinnsykt på noen COD2 brett. Sto nesten aldri fast i COD3.

 

Jeg er også sånn som andr3asb. Hadde aldri gått gjennom på veteran om jeg ikke fikk achievement :p

 

 

Det de bør gjøre i neste spill er selvsagt coop! Det hadde vært genialt.

Lenke til kommentar
Synes Veteran er genialt!! :thumbup:  Sant at det er veldig vanskelig, men det er jo gøy også da med litt utfordinger... Jeg står fast akkurat nå, men synes ikke det er det største problemet: Jeg har alltid trykket "resume game" og "continue game" helt siden jeg startet, men av en eller annen grunn hoppet maskina over det siste oppdraget i "British campaign"... :hmm:  Noen som har opplevd det samme?? Lurer bare på om jeg får achievments for "won the war on veteran" når jeg blir ferdig, eller om jeg må starte helt på nytt igjen.. Noen som kan svare på dette? :(

7483725[/snapback]

 

Du skal nok få achivements for dette, da du vil plutselig returnere til british campain etter å ha spil litt på american. Det samme skjedde med meg også, riktignok for nesten et år siden. ;)

Lenke til kommentar

COD 2 på veteran er faktisk den morsomste utfordringen jeg har hadt i et FPS. Riktignok står du fast noen plasser, men når du da kommer deg forbi får du en letthetsfølelse og blir litt stolt over å ha klart det. absolutt verdt å fullføre.

 

Et par gode tips er å ikke leke for mye rambo. å springe fort frem betyr vanligvis at du er død. Hvis lagkameratene åpner dører eller lignende, vent litt med å springe på og hold avstand. mange eksplosjoner og uventete skudd som kommer med en gang.

Lenke til kommentar
Dette var en bug i spillet som ble fikset med en patch, så har du ikke live tilkoblet så kan dette være feilen:)

7483744[/snapback]

 

Joda, jeg har Live og den oppdateringen har jeg gjort. Takk allikevell. For som Woohoo sier, så gikk jeg tilbake til British Campaign etter D-Day. Satt helt siden jeg skrev forrige innlegg og til klokka 3 i natt for å få det til. Heldigvis!

 

Men ett annet spørsmål, jeg gruer meg noe sinnsykt til Hill 400 der jeg skal forsvare meg utenfor bunkeren på toppen. Hadde problemer på Regular. Noen som har noen erfaringer de vil dele med meg på Veteran??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...