Gå til innhold

Metallica og Rhapsody merchandise


Olanru

Anbefalte innlegg

AudiPowha:

Er rett og slett inponert jeg.  :dribble:  Hadde vært noe å hatt den samlinga der ja..

Har igjen en del ja.. :p

 

Takker! Har holdt på noen år med den der da..... har sett samlinger til noen som VIRKELIG samler.... de får min samling til å se ut som et lugubert utvalgt i den lokale platesjappa :( Men stå på! Det blir nok bra med tiden skarru se :thumbup:

 

 

 

 

Men har noen sett /kjensap til denne?

 

Virker som no hjemme mekk produksjon men, den er ganske forsegjort. Kjøpte den i en plate/videobutikk i Sverige for en del år tilbake

9195391[/snapback]

 

Etter coveret å dømme er dette en bootleg. Svært få promotion vids kommer med et "forseggjort cover" å iallefall ikke et i den duren der. Men det kan jo være et unntak. Er det en promo video er den nok verd endel, er det en bootleg er den nok verd endel internt for samlere. Uansett vil jeg påstå at den videoen der er ganske sjelden, og et godt kjøp for en som samler :cool: Har overhodet ingen kjennskap til den der videoen (ennå). Skal sjekke ut det der gitt! (vil også ha en sånn en :whistle: )

 

Men en ting lurer jeg på.... åssn er kvaliteten på den? Er det opptak fra proffe kamerafolk (ulike kameravinkler etc) eller er det tatt opp fra publikum? Er det profft er det jo sansynlig en promo av noe slag siden den konserten der ikke finnes på noe VHS/DVD idag. Er det publikumsopptak/dårlig bilde og lyd er det garantert bootleg.

 

"Stone Cold Crazy Productions" minner jo også veldig om bootleg da....hehe

9197169[/snapback]

Det er opptak fra et kamera (en kar som filmer). Bilde og lyd er helt greit ut i halve filmen omtrent men så detter det ut av fokus så det blir litt uklart. Men konserten er det ingenting og si på mange bra sanger. Er nok en bootlel som du sier. På VHS'en er det en plast klaff som skal være brukket, da går det nemmelig ikke ann og ta opp på kasetten(er det på de fleste filmer du får kjøpt) men på min er den fortsatt på.

post-104006-1186147087_thumb.jpg

Endret av Kverkulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er opptak fra et kamera (en kar som filmer). Bilde og lyd er helt greit ut i halve filmen omtrent men så detter det ut av fokus så det blir litt uklart. Men konserten er det ingenting og si på mange bra sanger. Er nok en bootlel som du sier. På VHS'en er det en plast klaff som skal være brukket, da går det nemmelig ikke ann og ta opp på kasetten(er det på de fleste filmer du får kjøpt) men på min er den fortsatt på.

9200569[/snapback]

 

Øhms.... ja når jeg ser etter på setlisten er det jo åpenlyst en bootleg..... der var det jo så mange skrivefeil at det nesten er latterlig :dontgetit:

 

Høh... Creaping Death? Samatorium? Acting Like A Maniac? Erre Whiplash det skal forestille? Men men..... sikkert en morsom sak uansett.... ekke noe Metallica fan som har laga den der i kjellerstua si siden vedkommende ikke engang veit hva/hvordan sangene heter/skrives.

Lenke til kommentar
Haha! Acting Like A Maniac.. :p Saklig mange skrivefeil der ja..

Lenge hatt lyst på Master of Puppets plakat, i sånn stoff, noen som veit om noen bra nett sider jeg kan få bestilt noe?

9206845[/snapback]

 

Tja.... kjøpte mine (de på bildene under) fra ebay for en stund siden. Kjempefornøyd jeg :yes: Siste nykomling i samlinga mi er den gull plata fra Ride The Lightning. Fet sak! Har samma plata i Master of Puppets utgaven også :thumbup:

 

8393_1_b.jpg

 

8959_1_b.jpg

 

824d_1_b.jpg

 

8441_1_b.jpg

 

89fd_1_b.jpg

 

88a8_1_b.jpg

 

87fd_1_b.jpg

 

84f1_1_b.jpg

 

82fb_1_b.jpg

 

81b1_1_b.jpg

 

a61e_1.jpg

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

ERRE på tide å blåse liv i denne tråden folkens! Metallica kommer til Bergen og vi skal da dit alle mann! Her er det bare å kjøpe billetter på mandag som kommer eller som oss i metallicaklubben forhåndsskaffe oss billetter!!!

 

Kom igjen hvis du er Metallica fan og post samlinga di her med bilder så hele Norge får se den!!!

Lenke til kommentar

Skal vi se.. Jeg har alle albumene (alle i Cd'er, noen LP'er), en stor Master of Puppets-plakat signert av James, Lars, Kirk og Robert. Live Shit DVD-en og CD'ene, Some Kind of Monster, S&M og Live i Korea 06. Også har jeg 17 t-skjorter. Mange av de er f.eks fra 83, 89 osv.. B.la en orginal Kill 'Em All skjorte fra 83'! :D Og en justice fra 89. Pluss litt annet som jeg ikke husker i farta..

 

Kan komme med bedre liste og bilder når jeg har tid ;D

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Hei! Sikkert noen her som har litt peiling på Metallica-effekter:P

Noen som vet sånn ca hvor mye et signert Black Album er verd?

 

:thumbup:

 

Er det snakk om orginalt signert eller er det den signerte gullplata som du refererer til?

 

 

Orginalt signert..

 

Når det kommer til slike effekter er de enten verd like mye som plata koster (100-160-170 spenn) eller så er den verd masse! Kommer ann på øyet som ser if you know what I mean?

 

Altså... signert eller ei... en som meg ville betalt MYE for en orginalt signert plate eller plakat som Haakon har... (hvis jeg hadde sett selv at Lars, James, Kirk, Cliff, Jason eller Rob hadde satt sin krusedull på gjenstanden vel å merke. (eller i form av ekthetsgaranti av noe slag)

 

Jeg kjøper aldri no "ekte signatur" piss som ligger på nett... er som regel egensignert eller opptrøkte kopier av bandmedlemmenes signaturer som selges hvis ikke ekthetsgaranti i form av et bilde ellerno foreligger. Mye mulig at det er ekte?! Men saken er jo den at det veit ikke jeg! Skulle du eller Haakon ha solgt meg plata eller posteren f.eks (for å sette det på spissen) hadde jeg aldri i livet kjøpt de for mer enn det de er verd, som man ofte må med slike gjenstander.

 

Kan du bevise at plata er signert eller posteren eller hva det måtte være, ja da er den verd veldig mye for en som samler på metallica, hvis ikke er det ikke verd papiret eller plastikken den har rundt seg engang...

 

Det er i alle fall min mening om signerte effekter (som seriøs samler).... andre kan godt få skyte meg her hvis de ønsker ;)

 

Såe... sluttpoenget er.... å måle "verdien" på en slik gjenstand er så og si umulig...

Verdien syns ikke jeg skal ligge i kronasjer... men i gleden du selv har over at du eier et album av metallica som faktisk er signert!!

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Følger i alle fall med et authenticity-sertifikat, og selgeren hadde bare positive feedbacks og virket seriøs osv..

 

Har sett en del signaturer som bare er piss, men har jo også sett James og gjengen sine ekte signaturer, og de er like (bortsett fra James's som har lagt til '06 på :p). Og den er ikke kopiert, for man ser "laget" med tusj som går litt høyere en selve plakaten.. Kort fortalt er jeg veldig sikker på at den er ekte.. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...