Gå til innhold

Metallica og Rhapsody merchandise


Olanru

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Det jeg har er

Kill 'em all

Ride the lightning

Master of puppets

...And justice for all

Metallica

Live Shit(3cd, 2dvd)

...And justice for all t-skjorte

Orker ikke enda å kjøpe de nyere platene, pga. økonomi, er 14 år og fordi de eldste platene er best. Har også vurdert å kjøpe noe vinyl.

Endret av xXxMicroStarxXx
Lenke til kommentar

Jeg har da fått litt moro av Metallica sånn i lengden...

 

Selvfølgelig alle skivene + en god bunke med singler...

 

DVD:

 

Cliff 'em All, A Year and a half in the life of... (også på HVS), Metallica - The Black Album (DVD Audio), Cunning Stunts, S&M, Metallica - Classic Album: The Black Album, Some Kind of Monster, Live Shit: Binge & Purge (også den orginale boksen som er mye finere :) ), kan jo også regne med St. Anger her siden jeg kjøpte 2 stk. for å ha den ene stående i DVD sammlingen

 

LP: En samleboks limited editon 5000 eksemplarer som inneholder:

 

Kill 'Em All, Ride The Lightning, Singel av Creeping Death bilde disk, Master of Puppets, Garage Days Re-Revisited (denne har jeg to av siden jeg kjøpte den for seg selv for en 10 års tid siden også) og ...And Justice for All.

 

Har også St. Anger på LP...

 

Fan Can 5 har jeg stående i hylla (5000 limited edition), pluss en del annet (t-shirts, postere...)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Mmmm..

Jeg har studio albumene, S&M-, Live Shit-, Some Kind of Monster-, The Videos-, og Black Album-DVD'ene, en t-skjorte, og ei Ride the Lightning pysj-bukse! Og for ikke å glemme tatoveringen på høyre skulder da ;)

Får ta og melde meg inn i fancluben om ikke så alt for lenge!:D

Lenke til kommentar
Jeg vil også ha fancan :(

Satser på å skaffe meg en så snart neste kommer ut.

8073924[/snapback]

 

 

Det er det dessverre ikke vi som bestemer, man legger inn en bestilling også blir man trukket ut blant 5000 heldige :) Så førstemann til mølla prinsippet gjelder ikke...

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...
Noen som fikk tak i noe fancy merchandise under Valle Hovin Konserten eller??

9061381[/snapback]

Stod dessverre for langt bak...

 

Har ikke stort av effekter, ble egentlig Metallica fan ganske nylig.

 

Kill 'em All

Ride The Lightning

Master of Puppets

And Justice For All

Black Album

+ et par t-skjorter (Valle Hovin skjorta :innocent: )

Lenke til kommentar
Stod dessverre for langt bak...

 

Har ikke stort av effekter, ble egentlig Metallica fan ganske nylig.

 

Kill 'em All

Ride The Lightning

Master of Puppets

And Justice For All

Black Album

+ et par t-skjorter (Valle Hovin skjorta :innocent: )

9127702[/snapback]

 

 

Da har du litt av en jobb foran deg :thumbup: men spørs jo om du har tenkt å få tak i masse rare ting å tang da... den Valle Hovin skjorta er nok ganske attraktiv hos mange fans vil jeg tro... var pokker meg utsolgt når jeg skulle kjøpe den... men men.... fikk uansett plass helt fremst på konserten :tease: (men ikke langt nok frem så plekter å trommestikker nådde frem der jeg sto :mad: )

Lenke til kommentar
Stod dessverre for langt bak...

 

Har ikke stort av effekter, ble egentlig Metallica fan ganske nylig.

 

Kill 'em All

Ride The Lightning

Master of Puppets

And Justice For All

Black Album

+ et par t-skjorter (Valle Hovin skjorta :innocent: )

9127702[/snapback]

 

 

Da har du litt av en jobb foran deg :thumbup: men spørs jo om du har tenkt å få tak i masse rare ting å tang da... den Valle Hovin skjorta er nok ganske attraktiv hos mange fans vil jeg tro... var pokker meg utsolgt når jeg skulle kjøpe den... men men.... fikk uansett plass helt fremst på konserten :tease: (men ikke langt nok frem så plekter å trommestikker nådde frem der jeg sto :mad: )

9130504[/snapback]

Jupp, en helvettes jobb skal jeg si deg! :!: Valle Hovin skjorta er tøff også, synes i hvertfall jeg! :)

Lenke til kommentar
liker dette emne  :)

 

Har alt av plater og DVDer. Master Of Puppets skjorte. Av plakater har jeg Ride The Lightning, Master Of Puppets og en Metallica logo plakat.

 

ADVARSEL: dette er kvalitets musikk som ikke bør, eller SKAL lastes ned.

 

Metallica  :w00t:

7458553[/snapback]

 

 

det kan lastes ned, men du SKAL kjøpe albumet først=P...jeg har alle albumene, og lasta ned de fleste sangene(har ikke orka å rippa inn alle cd'ene på pc'en ;) )

Lenke til kommentar

AudiPowha:

Er rett og slett inponert jeg. :dribble: Hadde vært noe å hatt den samlinga der ja..

Har igjen en del ja.. :p

 

Har dårlig med inntekter, så desverre er den meste musikken lastet ned.. :( Har det meste de har lagd, masse live og sånt, men ting jeg har kjøpt er desverre lite..

 

-Garage inc (Cd)

-Cunning stunts (Dvd)

-Metallica sick of the studio '07 tskjorte

-Metallica st.anger tskjorte (Var den eneste de solgte der jeg kjøpte.. :p )

-Metallica skjerf hvor det står sick of the studio og no Jack daniels whiskey på

-And Justice For All zippo lighter

 

Men driver å handler inn mer nå en noen gang enn før, så det kommer seg nok snart.. ;)

Lenke til kommentar

Har alle album Kill Em All Til St. Anger

Og de vanligste konsertopptredner som er gitt ut på video

Men har noen sett /kjensap til denne?

DSC01171_edited.jpg

DSC01173_edited.jpg

DSC01174_edited.jpg

DSC01172_edited.jpg

Virker som no hjemme mekk produksjon men, den er ganske forsegjort. Kjøpte den i en plate/videobutikk i Sverige for en del år tilbake

Endret av Kverkulf
Lenke til kommentar
AudiPowha:

Er rett og slett inponert jeg.  :dribble:  Hadde vært noe å hatt den samlinga der ja..

Har igjen en del ja.. :p

 

Takker! Har holdt på noen år med den der da..... har sett samlinger til noen som VIRKELIG samler.... de får min samling til å se ut som et lugubert utvalgt i den lokale platesjappa :( Men stå på! Det blir nok bra med tiden skarru se :thumbup:

 

 

 

 

Men har noen sett /kjensap til denne?

 

Virker som no hjemme mekk produksjon men, den er ganske forsegjort. Kjøpte den i en plate/videobutikk i Sverige for en del år tilbake

9195391[/snapback]

 

Etter coveret å dømme er dette en bootleg. Svært få promotion vids kommer med et "forseggjort cover" å iallefall ikke et i den duren der. Men det kan jo være et unntak. Er det en promo video er den nok verd endel, er det en bootleg er den nok verd endel internt for samlere. Uansett vil jeg påstå at den videoen der er ganske sjelden, og et godt kjøp for en som samler :cool: Har overhodet ingen kjennskap til den der videoen (ennå). Skal sjekke ut det der gitt! (vil også ha en sånn en :whistle: )

 

Men en ting lurer jeg på.... åssn er kvaliteten på den? Er det opptak fra proffe kamerafolk (ulike kameravinkler etc) eller er det tatt opp fra publikum? Er det profft er det jo sansynlig en promo av noe slag siden den konserten der ikke finnes på noe VHS/DVD idag. Er det publikumsopptak/dårlig bilde og lyd er det garantert bootleg.

 

"Stone Cold Crazy Productions" minner jo også veldig om bootleg da....hehe

Endret av AudiPowha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...