Gå til innhold

"Lagre brukernavn og passord i cookies for 1 år" funker ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bruker no Opera 7 beta, og der funka det ikkje i det heile før eg sletta cookies(File->Delete private data) og logga inn på ny. (O6 har eg ikkje prøvd med den funksjonen)

Det er forøvrig ein del rapportar om at O7 slit litt med slik funksjonalitet på ein del phpBB rundt omkring.

Autologin på slashdot funkar forsåvidt, så det kan jo hende det har med phpBB å gjere.

 

Men det som er litt rart er at no funkar brukarnavnet(det står alltid i Brukernavn-feltet), men passordet må eg skrive inn kvar gong. Går ut frå at dette har med at O7 er i beta, men har tenkt å forske litt på det.

 

Stay tuned!

 

[ Denne Melding var redigert av: Ola PeK på 2002-11-18 19:53 ]

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-11-18 20:21, skrev Ola PeK:

LØSNING!


 

Det er en av tingene jeg har prøvd ja...

Men, nei, hw.no nekter å logge meg inn.

 

hw.no må bruke en meget spesiell metode siden alle andre sider/forum jeg logger inn på funker helt fint.

 

Forresten, at opera 7 er i beta er egentlig ikke så vesentlig, fordi det funket heller aldri i opera 6.

Lenke til kommentar

LØSNING: Bruk Netscape og enable autoutfyling av skjermaer.. Testet det for litt siden på noen andre forum hvor jeg blir automatisk logget ut heel tiden av en eller annen stygg grunn og da dukket brukernavn og passord opp slik at jeg slapp å skrive det inn for hver gang jeg leste forumet :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...