Gå til innhold

REQUEST: bilde , fra constantine

Mato

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei

jeg holder på og lete meg gal etter et bilde og håper noer noen her sitter på det , eller kan finne det .

jeg leter etter et bilde av et tegn som er i filmen , det tegnet som er på di som er " markert " eller no i den duren , det er en sirkel med et krys i , jeg trenger et bilde av det i passe bra kvalitet .

noen som kan hjelpe litt

btw om noen fant det før 3 i dag hadde det medført heder og berømmelse , da jeg for tiden ikke har internett hjemme :thumbdown: og trenger det etter jobb i dag

:whistle:

Endret av FtZ-
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ser gjennom filmen nå, 5 minutter så skal du får noen bilder

Here you go, håper det var det du så etter:

post-50725-1165411527_thumb.jpg

post-50725-1165411559_thumb.jpg

post-50725-1165411597_thumb.jpg

Endret av Wazu
Skrevet (endret)

se der ja , var det jeg så etter , får se om det er bra nokk , skal høre på pris for og fra brandet det tegnet på ene leggen i dag

EDIT: btw om du kan skaffe det som vise på armen til han sverdberern i begynelese av filmen ? , det er vell det beste av di

Endret av FtZ-
Skrevet
At man svir et merke inn i huden. Det er det samme som man gjør med kyr når man skal merke at man eier de.

7445288[/snapback]

Ai ai aiii, jeg kjenner det svir på skinka bare det nevnes. Og dette vil folk faktisk gjøre frivillig? :dontgetit:

Skrevet
Hmm, jeg tror det er vondt, må jo svi som f

Hva gjør man for at det skal gro å bli et pent arr da, nok med bandasje kanskje?

7445422[/snapback]

Ja det gjør ganske vondt...

Gjorde selv jeg da. Det er forøvrig ikke å anbefale.

Skrevet
Synes det ser litt tøft ut på de rette folkene.

7446758[/snapback]

Agree. Har selv ett Slayer merke på armen som jeg svidde inn når jeg var 14 eller noe. Og slayer har jeg vært fan av siden jeg var 6 år.

Skrevet
Synes det ser litt tøft ut på de rette folkene.

7446758[/snapback]

Agree. Har selv ett Slayer merke på armen som jeg svidde inn når jeg var 14 eller noe. Og slayer har jeg vært fan av siden jeg var 6 år.

7447460[/snapback]

Pic! få se åssen det ser ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...