Skribenten_ Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) jeg er en Wow spiller og har egentelig ikke vært borti guild wars før.. harbare hørt om det, og har mange gode ord. selv syns jeg grafikken og miljøet i Wow er supert.. og føles så eventyraktig ut, spesielt når man gikk rundt i ashenvale, eller booty bay området. men det var helt til jeg så en kompis av meg spille guild wars. den visuelle grafikken der er jo mye bedre. og jeg ble nesten litt skuffet over Wow, spesielt når det kom til figurene, hvor mye mer detaljert og realisitiske de så ut. og hvordan de bevegde seg, gears, våpen osv osv... grafikken i guild wars fikk wow til å se ut som en barne tv tegnefilm. skuffende egentelig og jeg som trodde alv og menneske pikene i wow var fine... ja da måtte jeg tro omigjenn da jeg så jentene i guild wars guild wars virker forresten ganske kult den også. Endret 6. desember 2006 av janern21
Walts Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Guild wars = bedre grafikk, dårligere gameplay WoW = Ikke dårligere grafikk, men anderledes graffik.. bedre gameplay World of warcraft er ikke laget for å ha bra grafikk, de har hele tiden ment med spillet at det skal ha en slik "eventyr" type grafikk.. noe jeg liker bedre enn guild wars sin grafikk
WarpX Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Gameplay > eyecandy. Bare tenk på Oblivion. Endret 6. desember 2006 av WarpX
Skribenten_ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Guild wars = bedre grafikk, dårligere gameplayWoW = Ikke dårligere grafikk, men anderledes graffik.. bedre gameplay World of warcraft er ikke laget for å ha bra grafikk, de har hele tiden ment med spillet at det skal ha en slik "eventyr" type grafikk.. noe jeg liker bedre enn guild wars sin grafikk 7435685[/snapback] du vet man ikke kan komme med en utsagn som ikke er bevis,, gi meg linken som beviser at guild wars er dårligere en Wow da. så skal jeg tro deg.
WarpX Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 I guild wars er du helt alene i verden (bortsett fra byene) om du ikke er i party med noen. Hvor gøy er det?!
Walts Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) Guild wars = bedre grafikk, dårligere gameplayWoW = Ikke dårligere grafikk, men anderledes graffik.. bedre gameplay World of warcraft er ikke laget for å ha bra grafikk, de har hele tiden ment med spillet at det skal ha en slik "eventyr" type grafikk.. noe jeg liker bedre enn guild wars sin grafikk 7435685[/snapback] du vet man ikke kan komme med en utsagn som ikke er bevis,, gi meg linken som beviser at guild wars er dårligere en Wow da. så skal jeg tro deg. 7435694[/snapback] sier bare antall spillere og personlig erfaring Endret 6. desember 2006 av djrabbit88
Skribenten_ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 (endret) I guild wars er du helt alene i verden (bortsett fra byene) om du ikke er i party med noen. Hvor gøy er det?! 7435709[/snapback] for å si det sånn, de gangene jeg har gått i desolance så har jeg faktisk følt at jeg er helt helt alene Endret 6. desember 2006 av janern21
Azagrath Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Ahh, here we go again... Det vil ikke være overraskende at folk på WoW forumet synes GW "suger". Mange har garantert ikke engang spilt begge, men det er jo "in" og disse GW, så hvorfor ikke liksom...? For min del har jeg spilt begge spillene ganske lenge, og de er begge helt fantastiske på hver sin måte. Det er mange likheter, siden begge befinner seg i samme sjanger, men samtidig mange forskjeller. WoW er et PvE spill, med en PvP del GW er et PvP spill, med en PvE del Så enkelt kan det faktisk summeres opp. Hadde man blandet sammen det beste fra hvert spill ville man kunne fått et rollespill som omtrent ingen ville kunne toppe på laaaang tid. Grafikkmessig ser vel GW mye mer realistisk ut, men samtidig så har WoW en helt egen grafikk med en helt spesiell sjarm. Hva man foretrekker er opp til en selv, personlig synes jeg begge alternativer er meget bra.
ulrikft Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Nå er det engang relativt DØVT å stikke innom WoW-forumet for å fronte GW...
Skribenten_ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 Nå er det engang relativt DØVT å stikke innom WoW-forumet for å fronte GW... 7435798[/snapback] nei det er netopp det det ikke er, her er det folk som har meninger... i GW forumet ville jeg bare fått en klapp på skulderen av folk som var enige med meg, ville ikke fått så mye ut av det
MysticoN Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 jeg er en Wow spiller og har egentelig ikke vært borti guild wars før.. harbare hørt om det, og har mange gode ord. selv syns jeg grafikken og miljøet i Wow er supert.. og føles så eventyraktig ut, spesielt når man gikk rundt i ashenvale, eller booty bay området. men det var helt til jeg så en kompis av meg spille guild wars. den visuelle grafikken der er jo mye bedre. og jeg ble nesten litt skuffet over Wow, spesielt når det kom til figurene, hvor mye mer detaljert og realisitiske de så ut. og hvordan de bevegde seg, gears, våpen osv osv... grafikken i guild wars fikk wow til å se ut som en barne tv tegnefilm.skuffende egentelig og jeg som trodde alv og menneske pikene i wow var fine... ja da måtte jeg tro omigjenn da jeg så jentene i guild wars guild wars virker forresten ganske kult den også. 7435675[/snapback] har testa MANGE mmorpg.. og kan med hånda på hjerte si ta de som skuffa MEST var: Guild wars og D&D
MysticoN Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 (endret) dobbel post.. Endret 6. desember 2006 av MysticoN
Skribenten_ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 jeg er en Wow spiller og har egentelig ikke vært borti guild wars før.. harbare hørt om det, og har mange gode ord. selv syns jeg grafikken og miljøet i Wow er supert.. og føles så eventyraktig ut, spesielt når man gikk rundt i ashenvale, eller booty bay området. men det var helt til jeg så en kompis av meg spille guild wars. den visuelle grafikken der er jo mye bedre. og jeg ble nesten litt skuffet over Wow, spesielt når det kom til figurene, hvor mye mer detaljert og realisitiske de så ut. og hvordan de bevegde seg, gears, våpen osv osv... grafikken i guild wars fikk wow til å se ut som en barne tv tegnefilm.skuffende egentelig og jeg som trodde alv og menneske pikene i wow var fine... ja da måtte jeg tro omigjenn da jeg så jentene i guild wars guild wars virker forresten ganske kult den også. 7435675[/snapback] har testa MANGE mmorpg.. og kan med hånda på hjerte si ta de som skuffa MEST var: Guild wars og D&D 7435811[/snapback] jeg har teste FF online, har du? hva syns du om den eventuelt da?
MysticoN Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 jeg har teste FF online, har du? hva syns du om den eventuelt da? 7435818[/snapback] nei har ikke testa det, som jeg sa til en kompiss i går.. no kommer jeg ikke til å kjøpe flere MMORPG's.. venter på swg skal komme "tilbake" og mellomtiden så får jeg holde ut med andre solo spill.
Skribenten_ Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Skrevet 6. desember 2006 jeg har teste FF online, har du? hva syns du om den eventuelt da? 7435818[/snapback] nei har ikke testa det, som jeg sa til en kompiss i går.. no kommer jeg ikke til å kjøpe flere MMORPG's.. venter på swg skal komme "tilbake" og mellomtiden så får jeg holde ut med andre solo spill. 7435823[/snapback] swg?
gullf1sk Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Guild wars = bedre grafikkWoW = Ikke dårligere grafikk 7435685[/snapback] Say what?
.tomf Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Stusset litt på det jeg også. Snakk om å motsi seg selv.
Mendel Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 jeg har teste FF online, har du? hva syns du om den eventuelt da? 7435818[/snapback] nei har ikke testa det, som jeg sa til en kompiss i går.. no kommer jeg ikke til å kjøpe flere MMORPG's.. venter på swg skal komme "tilbake" og mellomtiden så får jeg holde ut med andre solo spill. 7435823[/snapback] swg? 7435827[/snapback] Star Wars Galaxies, imo var et av de beste spilla før de endra combatsystemet rundt den tia wow kom.
Alastor Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Denne tråden er opprettet for å provosere, det vises blant annet klart av tittelen. Slikt ønsker vi ingenting av, og spørsmålet har uansett vært diskutert nok av ganger før. Stenges - trådstarter bes tenke seg om ang hva han ønsker å bidra med på dette forumet.
Anbefalte innlegg