ZeS Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Edit: gikk gjennom html og css guidene på sida du linka til fuzzy^, refresha litt på skillsa og kjørte på med evolvEd her er resultatet: zes.moo.no -ZeS- Edit2: Link til evolvEd <3 Endret 10. desember 2006 av ZeS
Torjus Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 - Tabeller - 2 farger - Engelsk meny, men innholdet er norsk? - Midtstilt tekst Det er det jeg rakk å rable ned nå, men stå på! Annbefaler deg å lære deg HTML og CSS! Så mye bedre å lage hjemmesider med, enn med en WYSIWYG (What you see is what you get) editor (Som frontpage osv) http://www.htmldog.com er fin plass å begynne Brukte selv FP og nektet å lære meg CSS, men etter å ha testet litt med CSS så nekter jeg å gå tilbake til FP igjen
Magnus Holm Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 - Tabeller til layout? - Frames... - Kjedelige farger
-Teddy- Skrevet 6. desember 2006 Skrevet 6. desember 2006 Mye galt her. Forferdelig font er vel ikke nevnt. Linkene til folks hjemmesider i gjesteboken blir åpnet i innholdsrammen. Fiks asap.
ZeS Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Skrevet 10. desember 2006 (endret) *dette er en bump* vi tar det een gang til kara Linkene til folks hjemmesider i gjesteboken blir åpnet i innholdsrammen. Fiks asap. 7443738[/snapback] edit: fikset Teddy -ZeS- Endret 10. desember 2006 av ZeS
qualbeen Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 det står at siden kun fungerer i FF. kanskje ikke helt bra, jeg nekter iallefall å installere FF på den maskina jeg sitter på nå!
ZeS Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 det står at siden kun fungerer i FF. kanskje ikke helt bra, jeg nekter iallefall å installere FF på den maskina jeg sitter på nå! 7475239[/snapback] funker i opera også tror jeg. har ikke testa. av en eller annen grunn blir det meste fucka i I.E, men W0W kan ikke si jeg er sjokka
Haraldson Skrevet 11. desember 2006 Skrevet 11. desember 2006 av en eller annen grunn blir det meste fucka i I.E, men W0W kan ikke si jeg er sjokka Det er jo helt opp til webdesigneren, det. Ikke noe problem å få til en så enkel side i IE.
ZeS Skrevet 11. desember 2006 Forfatter Skrevet 11. desember 2006 (endret) av en eller annen grunn blir det meste fucka i I.E, men W0W kan ikke si jeg er sjokka Det er jo helt opp til webdesigneren, det. Ikke noe problem å få til en så enkel side i IE. 7477355[/snapback] care to explain how? :) av en eller annen grunn funker aldri sidene jeg lager helt 100 i I.E ^^ funker alltid fett i ff/opera da Endret 11. desember 2006 av ZeS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå