Gå til innhold

addon madness i morgen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er det patch tid i morgen. Panikken for addon madness senker seg sammen med troen på at morgendagens raid går til hel....

Er det noen som har non tips til å unngå dette.?

Jeg bruker ikke så mange addons egentlig, ctra, paly power, decurse, EZ healing, outfitter, nature cast bar, atlas, gatherer, felwood gatherer.

Finnes det allerede disse, eller noen av dem, i oppdaterte versjoner som jeg kan hente ned i dag?

For i morgen vil alle addons siter være umulige å laste ned fra.

takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tips: Kansellere alle raids i morgen, og kanskje tilogmed på torsdag så folk får feelingen for nye specs + på plass alle addons. Å prøve i morra høres igrunnen bare fånyttes ut.

Skrevet (endret)

_alle_ jeg gjentar _alle_ addons slutter å fungere i morgen. Alle addons må nesten skrives fra grunnen av. Pga overgang fra Lua 5.0 til Lua 5.1

Enkelte mods er sikkert allerede klare men tipper 90% ikke er det ennå.

http://www.ctmod.net

Er sikkert klar

edit: nope CTmod var ikke lagt ut ennå :)

Endret av zbegra
Skrevet
Da er det patch tid i morgen. Panikken for addon madness senker seg sammen med troen på at morgendagens raid går til hel....

Jeg bruker ikke så mange addons egentlig, ctra, paly power, decurse, EZ healing, outfitter, nature cast bar, atlas, gatherer, felwood gatherer.

Finnes det allerede disse, eller noen av dem, i oppdaterte versjoner som jeg kan hente ned i dag?

takk for svar

7427932[/snapback]

Velkommen etter... har vi fleste vist en uke alt...

Skrevet

takk for svar

7427932[/snapback]

Velkommen etter... har vi fleste vist en uke alt...

7428139[/snapback]

haha

Svaret ditt var så dumt at det var alt jeg kom på.

Skrevet

Jeg har en god del addos, men siden jeg bare er en rogue :p og jeg er litt lat tror jeg ikke at jeg gidder sette oppigjen alle sammen, bruker DAB jævlig stress helt fra scratch :cry:

Skrevet

Vi har kanselert morgendagens raid, og byttet ut BWL til 2xZG raids på torsdag.

Det er gjort for at spillerne skal få føling for dem nye buildene.

Er det noe jeg kommer til å savne av addons så er det decursive. Blir sikkert et sant helvete for alle klasser som bruker det. Lurer på hvordan Luci i MC blir for et eks. :hmm: Tør nesten ikke engang tenke på Chromaggus..

Skrevet

jeg håper guildet mitt slutter med dem tullete raide nå når det nye honorsystemet kommer ut....vi må konse på pvp og på å nå lvl 70...har ikek tid å raide. raide kan vi gjøre igjen på lvl 70

Skrevet

Vi skal raide til TBC kommer ut. Da tar vi pause for å få chars til 70, og lære oss noen nye instancer. Kommer til å kjøre BWL til vi dreper Nefarian.

Surt å kutte ut raiding før han er dau hvertfall.

Har også lyst til å teste litt i AQ 40 og Naxx før patchen kommer ut. Hadde vært fint å få testa det før lvl cap raise. Bare for å se hvor hard det egentlig er.

Skrevet (endret)

jeg er mest opptatt av epic loot uansett hehe:) og å oppdage nye ting..men liker helst å oppdage nye ting alene:) Selvsagt er det kjekt å raide med kule folk, men begynner å bli lei...når jeg har alle dem itemene jeg trenger uansett.

Jeg raider nå kun for å hjelpe dem andre og for at guildet forventer at jeg gjør det.

Endret av gamer73
Skrevet
Vi skal raide til TBC kommer ut. Da tar vi pause for å få chars til 70, og lære oss noen nye instancer. Kommer til å kjøre BWL til vi dreper Nefarian.

Surt å kutte ut raiding før han er dau hvertfall.

Har også lyst til å teste litt i AQ 40 og Naxx før patchen kommer ut. Hadde vært fint å få testa det før lvl cap raise. Bare for å se hvor hard det egentlig er.

7428618[/snapback]

trokke dere kommer dere til andre boss i naxx en gang siden dere ikke tar Nef em gang

Skrevet (endret)
trokke dere kommer dere til andre boss i naxx en gang  siden dere ikke tar Nef em gang

7428766[/snapback]

Hvis man ikke har tatt nef så tror jeg vel egentlig ikke man kommer forbi Naxx trashet engang ^:^

Ang. decursive - ja, det blir et H. - Men man kan bruke status addons smo viser hvem som har en curse (f.eks GRID) - så distribuerer man bare klassenee mellom decursere ... - det tror jeg går ganske fint, og iogmed at HoT's kommer til å stacke er det ikke sikkert det blir så mye vanskeligere ... (litt mere jobb for paladins/druids men, kan ikke bare sitte og se på TV og trykke på en knapp lengere :))

Endret av kjetilkl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...