Cryovat Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 http://kotaku.com/gaming/nsfw/the-worst-ps...ever-219175.php Noen som byr på denne? :!:
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Håper ikke det.. Hva gjør man ikke for å få litt oppmerksomhet? AMerikanere er noe for seg selv
Bear^ Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 Gratulere med at jeg ikke får sove i natt. Kommer til å ha mareritt om en feit stygg amerikansk mann som sakte men sikkert fjerner en PS3 eske fra bilde og viser "the thing not ment to be seen by anyone". Er sikker på at byr jeg nok strikker han meg ullsokker fra navleloen han har spart opp på et glass. Sorry folks, jeg tror jeg må gå en tur og ofre litt til Porsgrun Porselen
BlastyTrasty Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 wow, de sensurerte faktisk puppene hans..
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 wow, de sensurerte faktisk puppene hans.. 7428174[/snapback] Ikke ebay Men for en auksjon :!: Den var jo råbra
Goliath Skrevet 5. desember 2006 Skrevet 5. desember 2006 (endret) Vel, viral markedsføring på sitt beste! Tenk deg hvor mange har sett denne auskjonen! Altså, auskjonsbildet er mildt grotesk men lenker til auskjonen spres verre enn virus og da har vedkommende oppnådd ønsket effekt: oppmerksomhet. Vi er bare sauer som sier bæ i regi av denne mannen.. Endret 5. desember 2006 av Zande
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå