Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

Tror K800 sin oppfølger har akkurat det samme som sist, men med bedre spes.

Tror jeg går heller for K800 sin oppfølger en N95.

N95 sin har ikke linsecover så har den ikke så bra blitz som k800 sin og k900.

7633401[/snapback]

 

Jeg bytter gjerne ut blitz med LED (Bruker lommelykt funksjonen ofte). Skal en ta bilder der det er mørkt så kan en like så godt ta det med et ordentlig kamera.

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja  så det. Men jeg mente som dekket hele dritten for å si det sånn.. Som N73 har.... ;)

7633798[/snapback]

Da er linsecover feil ord i hvert fall. Du vil altså ha 2 cover over bakdelen av telefonen? :)

 

Det finnes tråder om kommende SE-telefoner, inkl. K800i sin oppfølger. Ta prat om den der, _ikke_ i denne tråden.

Lenke til kommentar
Jeg bytter gjerne ut blitz med LED (Bruker lommelykt funksjonen ofte). Skal en ta bilder der det er mørkt så kan en like så godt ta det med et ordentlig kamera.

7634150[/snapback]

Enig, men synes Nokia lager veldig dårlige LED lamper, i hvertfall i forhold til Sony Ericsson.
Lenke til kommentar
Jeg bytter gjerne ut blitz med LED (Bruker lommelykt funksjonen ofte). Skal en ta bilder der det er mørkt så kan en like så godt ta det med et ordentlig kamera.

7634150[/snapback]

Enig, men synes Nokia lager veldig dårlige LED lamper, i hvertfall i forhold til Sony Ericsson.

7638159[/snapback]

Ja, det er sant. Forskjellen er veldig stor når jeg tok bilde med N73 og K800...

Men nå må vi la være å prate om andre mobiler, for denne forumet er for N95.

Lenke til kommentar
Den bruker og Series 60 Feature Pack 1.

 

Dvs. både ny versjon av operativsystemet, grensesnittet, og ny og sterkere prosessor. Brukeropplevelsen bør altså være bedre enn noensinne.

7650769[/snapback]

 

Raskere proc enn N93 :ohmy:

 

Og jeg som synes N93 er skit rask.

 

Nye Symbian = Snadder :D

 

Hvis jeg ikke har snust meg feil fram så er dette procen til N95:

http://focus.ti.com/general/docs/wtbu/wtbu...&contentId=4672

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...