Gå til innhold

Når kommer N95 til Norge?


Ola92

Anbefalte innlegg

Synes Nokia bruker veldig lang tid på å gi ut telefoner. Husker da N80 kom, så var jo det en helt ny versjon av symbian og S60, men med N95 så er det bare små forbedringer, men allikevel tar dette lengre tid enn da N80 ble lansert.

 

..ooog enda mere trolling.

 

Nokia er hverken dårligere eller bedre enn noen av de andre mobilprodusentene når det gjelder å få telefonene sine til markedet. Fact.

 

Forøvrig så ble jo E65 sluppet i salg i Norge samme dag som den ble lansert på 3GSM, og det er jo ikke så verst må jeg si. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
http://mobilspesialisten.demostore.no/?pag...eferrer=dinpris

 

 

Hjelpes... tror jaggu jeg skal vente litt

7998316[/snapback]

 

9595,- !!

Dette minner meg litt om prisen på de GPS telefonene som var for noen år siden, de hadde ikke fargeskjerm og + at de var ganske stor. Men jeg hadde ikke trodd at Nokia N95 kom til å koste opp i mot 10000 kroner.. Om dette er den endelige prisen, så kommer nok jeg også til å vente litt.

 

Telefonen koster £489.00 (ca. 6000 nkr) i England.

http://komplett.co.uk/k/ki.asp?sku=327350

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Jeg spurte nokia norge om når den skulle komme

-----------------------------------------------------------

 

Takk for at du kontaktet Nokia Care kundeservice.

 

Jeg kan ikke si noe utover 2 kvartal. Spør forhandleren din.

 

Skulle du ha flere spørsmål, ikke nøl med å ta kontakt med oss.

 

Vennlig hilsen,

 

Nokia Service Professional

Norwegian Team

Endret av Andynator
Lenke til kommentar
At N95 kommer til å koste 10.000+ er vel dagens pisspreik :p

Har jo fått bekreftet at veiledende pris vil ligge på ~5500 kroner :)

7998866[/snapback]

 

Nå er det opp til hver enkelt forhandler å ta akkurat hvor mye de selv vil ha for telefonen. Selv har jeg hele tiden trodd den vil koste minst 6-7000,-

 

Veiledende, er nettopp kun veiledende...en forhandler kan godt ta 500 kr for denne telefonen, men det er nok ikke så smart for businessen :D

Lenke til kommentar

Var hos en forhandler i går som hadde sett 5500kr prisen her.. Og det var mye mindre enn det de selv hadde fått hørt som innpris..

Han regnet med ca 9000kr for telefonen..

Så 10 000kr hørtes ikke så galt ut iflg det han hadde av info..

 

Men nå er det jo alltid så mye forskjellig info alle får, så hvorfor ikke bare vente til telefonene kommer istedenfor å sitte her å diskutrere en pris kun tiden vet??

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...